Annoncering om endelig dato for lukning af DK

Status
Ikke åben for yderligere svar.
Howdy Cowboys og Cowgirls

Om lidt bli'r her stille
Om lidt er det forbi
Fik du set det du ville
Fik du hørt din melodi
Om lidt, om lidt
Er vi borte
Vi ses måske igen

Siden slutningen af maj 2022 kan I flytte jeres figurer til det internationale marked. Vi kan se, hvordan I kunne lide processen, og hvor mange af jer der allerede har flyttet deres karakterer.

Som vi på forhånd annoncerede i meddelelsen om markedsfusion (how to med mergen og et ny kapitel), lukker vi det danske marked den 1. november 2022.

Vi vil deaktivere oprettelse af nye karakterer (registrering på verdener) og fjerne muligheden for at foretage køb i spillet den 3. august 2022.

Hvad betyder det:

• Efter lukningen vil du ikke længere kunne logge ind på din konto.
  • Hvis du ikke flytter din konto til International server, vil din konto og dine karakterer blive slettet permanent.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil fortsætte med at spille The West?

• Du kan flytte dine karakterer til det internationale marked. Det er en nem proces at flytte karakterer, som er beskrevet i en separat meddelelse (link).
  • På det internationale marked tilbyder vi i øjeblikket fuld support på dansk, og spillet er også tilgængeligt på dansk.

Jeg har allerede en konto på det internationale marked, og jeg kan ikke flytte min figur. Kan jeg flytte mine nuggets eller premium items?

• Du kan flytte dine købte nuggets til det internationale marked. Gratis nuggets (fra daglige logins og konkurrencer) kan ikke flyttes. For at overføre nuggets skal du kontakte vores support. Supportteamet er glad for at hjælpe dig med en proces.
  • Du kan flytte genstande på de samme betingelser som ved flytning af genstande under migration.

• Varen var kun tilgængelig under et udsalg og kan nu ikke fås,
  • Varen blev købt med nuggets,
  • Genstanden kan ikke sælges på markedet.
ELLER
  • Genstanden blev opnået fra en quest, som ikke længere er tilgængelig i spillet,
  • Genstanden kan ikke sælges på markedet.
ELLER
  • Genstanden er en genstand fra en eventvinder (fra Easter Event, Independence Day, Oktoberfest), som blev modtaget ved at vinde en af vores vigtigste events.
  • (Bemærk venligst, at supportteamet ikke er forpligtet til at overføre en genstand, da dette normalt ikke er muligt, så de kan til enhver tid afvise din anmodning, selv om du opfylder de nævnte kriterier).
  • Du kan flytte din særlige forumtitel til internationalt forum. For at overføre flisen bedes du kontakte vores support. For at kunne flytte titlen skal du oprette en forumkonto på det internationale forum.
  • Flytning af andre emner og titler vil blive behandlet individuelt.

Vi vil gerne udtrykke vores dybe taknemmelighed over for alle vores spillere for at støtte spillet. Vi har i høj grad nydt vores tid sammen med jer, og vi håber at se jer på det internationale marked!

Dette er det sidste blad der bliver skrevet for den danske server, herefter vil vi permanent være en del af den internationale, hvis i stadig ønsker at være en del af fællesskabet er det vigtigt at i flytter jeres konto, vi vil selvfølgeligt være i supporten til at hjælpe jer, både på dk og på .net.

Vi ses på den anden side

Jeres The West Team

Status
Ikke åben for yderligere svar.