April Måneds skema 2021

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
***AFTENENS KAMP, 30 APRIL, BLIVER UDEN FOALYS - HUSK AT FORDELE JER***

a785723172e725159ee5631e59c75c56 (1).jpg

E = Eventyr:

Reglerne her bliver justeret løbende indtil vi sammen finder den bedste løsning.

Eventyr aftnerne:

Foregår mellem 19-21 - alle kampe der udspilles i denne goldilock zone tælles med
Jeg har her ridset deltagelses reglerne op, men ikke begrænset hertil:

I skal blot åbne multiplayer vinduet og vælge eventyr, følg evt., denne guide til at komme godt igang.
For hver aften man har deltaget, får man 25 bonds på valgfri server
For hver aften man har deltaget får man et lod i puljen om en sætdel (beklædning og dyr)

Dem som har eventyr hver aften, uanset om man har vundet eller tabt får 1000, 2 flest får 500 3 flest får 200 nuggets ved lodtrækning. Dette er også de spillere som er med i våbensættet. 4 aftner = 1 lod. 1 lodtrækning pr del, loddet kommer IKKE tilbage . MEN nuggets trækningen og våbensættet er 2 FORSKELLIGE lodtrækninger, men kriterierne er de samme.

Der er 1 lodtrækning om hver sætdel, her kan du sagtens være heldig at vinde flere gange, da loddet kommer tilbage i puljen efter det er trukket.
Våbensættet kan man komme i betragtning til ved at deltage alle 4 aftner = 1 lod. 1 lodtrækning pr del, loddet kommer IKKE tilbage
Sættene er Gamblerens lykkevedhæng og Alexander Hamiltons tøjsæt samt Alexander Hamiltons hest og sadel

Rækkefølgen der bliver trukket:

Nuggets
Beklædning
Våben

F = Fortkamp:

Kæmp og overvind Foalyerne, og få her muligheden for at erhverve dig en del af vores serveres nye fortkamp præmie sæt = Fængselsbrødrenes sæt

Ved spørgsmål så tøv ikke med at kontakte mig :cool: Jeg ved godt at det tidligere har været flere gange jeg har trukket lod om sætdelene, men der er nye retningslinjer jeg må følge :)

Vi ses i spillet

bedste hilsner
Mnnielsen
Community Manager

Senest redigeret:

MNNielsen

Team medlemmer
*** RETTELSE***
vi har jo faktisk haft alle prison brothers sætdele igennem møllen , ret mig hvis jeg tager fejl, så jeg propper nogle æg ind i denne måned i stedet

MNNielsen

Team medlemmer
Systemet udvælger mellem de som er i kø, de mindst 6, som passer bedst sammen, og inddeler holdene efter dem

jytzen

Medlem
Systemet udvælger mellem de som er i kø, de mindst 6, som passer bedst sammen, og inddeler holdene efter dem
Lidt underligt at problemet først opstår for mig nu efter flere års eventyr, men ok, måske halter jeg bagefter med udstyr i forhold til mine medspillere og det er der jo så ikke noget at gøre ved.....

Klimatossen

Aktivt medlem
Det gør det da lidt svært at der kan komme nye spiller med i eventyr, når så mange har noget super godt udstyr, og en ny spiller kun har alm. udstyr..
Optimalt set har alle det samme udstyr at spille eventyr i, men da spillet er bygget op på at man kan købe sig til fordele og det er det der betaler for at holder spillet kørende, så er der nogle der har bedre udstyr end andre. Så under de omstændigheder man nu spiller eventyr, kan man jo prøver på at samle mindst 5 andre, som vælger det samme udstyr når man gå i kø og dermed øger chancen for at de 6 spiller kommer til at spille sammen. Det er nok ikke nemt, men det er det bedste forslag, jeg kan kommer med, ud fra hvad jeg ved... Men jeg ved jo heller ikke alt, så der kan sagtens tænkes at der er nogle der kan kommer med bedre ide og forslag end mig :)

jytzen

Medlem
Optimalt set har alle det samme udstyr at spille eventyr i, men da spillet er bygget op på at man kan købe sig til fordele og det er det der betaler for at holder spillet kørende, så er der nogle der har bedre udstyr end andre. Så under de omstændigheder man nu spiller eventyr, kan man jo prøver på at samle mindst 5 andre, som vælger det samme udstyr når man gå i kø og dermed øger chancen for at de 6 spiller kommer til at spille sammen. Det er nok ikke nemt, men det er det bedste forslag, jeg kan kommer med, ud fra hvad jeg ved... Men jeg ved jo heller ikke alt, så der kan sagtens tænkes at der er nogle der kan kommer med bedre ide og forslag end mig :)
Jeg kan godtt følge din ide, jeg drejer den lige lidt - eftersom jeg i forrige måned var den som havde flest spil og ALDRIG har haft problemer med at sidde over før, så kan man jo kigge på hvad der kan være ændret i løbet af den sidste måned - og jeg har ikke ændret på noget......det eneste jeg ved er at nogen har fået bedre våben ved sidste event, men det er jo langt fra alle........... i hvert fald vil det være langt nemmere hvis nogen dresser ned end at nogen skal brug guld m.m på at dresse op........... men ellers må jeg jo bare undvære :-(

Klimatossen

Aktivt medlem
Jeg kan godtt følge din ide, jeg drejer den lige lidt - eftersom jeg i forrige måned var den som havde flest spil og ALDRIG har haft problemer med at sidde over før, så kan man jo kigge på hvad der kan være ændret i løbet af den sidste måned - og jeg har ikke ændret på noget......det eneste jeg ved er at nogen har fået bedre våben ved sidste event, men det er jo langt fra alle........... i hvert fald vil det være langt nemmere hvis nogen dresser ned end at nogen skal brug guld m.m på at dresse op........... men ellers må jeg jo bare undvære :-(
Jeg aner ikke hvad der sammenlignes og hvis man ikke ved hvad det er spillet sammenligner, så giver det jo ikke mener at prøver på at dress op og ned for nogle spiller overhoved. Det er vel kun MNN og de andre der er ansat der ved hvad der sammenlignes. Så mit bedste bud vil være at prøv at vælge noget udstyr lige som os andre der kommer med i spil og nå man så er kommet med, så kan man vælge det udstyr man vil spiller eventyret i.

jytzen

Medlem
Jeg aner ikke hvad der sammenlignes og hvis man ikke ved hvad det er spillet sammenligner, så giver det jo ikke mener at prøver på at dress op og ned for nogle spiller overhoved. Det er vel kun MNN og de andre der er ansat der ved hvad der sammenlignes. Så mit bedste bud vil være at prøv at vælge noget udstyr lige som os andre der kommer med i spil og nå man så er kommet med, så kan man vælge det udstyr man vil spiller eventyret i.
:-) hvis jeg havde haft udstyr der lignede Jeres, så ville jeg helt klart bruge det, men det har jeg jo ikke, dog er sherman vel ikke helt ukendt for systemet tænker jeg....

Klimatossen

Aktivt medlem
:) hvis jeg havde haft udstyr der lignede Jeres, så ville jeg helt klart bruge det, men det har jeg jo ikke, dog er sherman vel ikke helt ukendt for systemet tænker jeg....
Altså du har El gringo våben og Lucilles hest og saddel. Derudover bruger jeg bådmands tøj, andre bruger Joseph Warren's set i stedet for bådmands. De to sæt må da da ha noget af... Derudover aner jeg ikke hvad andre bruger...

Esmaralda

Aktivt medlem
Er der slet ingen steder hvor vi kan se hvilke skills som tæller i eventyr, for jeg er lidt træt af at jeg ofte har under alt så meget HP som andre, og jeg har svært ved at vælge hvilket våben der er bedst egnet til eventyr, jeg bliver næsten altid ramt meget hårdere end jeg kan ramme min modstander...!?

aama

Nyt medlem

MalnaBorg

Moderator
Tark Klimatossen.

Ja den danske wiki er under opbygning.

Så esmaralda - vi arbejder i døgndrift næsten for at få wikien op at køre med alt muligt lækkert information.
Så indtil videre er den internationale wiki et godt bud at kigge på.

Esmaralda

Aktivt medlem
Så det betyder at jeg kan komme i nattøj med en god riffel, da resten af udstyret ikke har nogen betydning..?

Esmaralda

Aktivt medlem
Hmm så må jeg se om jeg ikke kan finde tid til at få kikket på mit udstyr, synes bare at det er lidt svært at gennemskue nogle gange :-/

MalnaBorg

Moderator
Det er helt sikkert ikke nemt at finde det rigtig tøj i spillet, lige til duel og fortkampe samt eventyr.

Så en del af dette, lige som klimatossen har postet, er vi ved at tilføje alle genstande på wikien, herved bliver der i fremtiden også lavet vejledninger til eventyr for eksempel, med taktik og alt hvad man kan ønske sig.

Så forstår dig godt Esmaralda. Om noget bruger en del af os for eksempel tw-db.info hjemmesiden til at finde det rigtige tøj til jobs og "kampe"