April Måneds skema 2021

Klimatossen

Aktivt medlem
Før man kan vælge det bedste udstyr, er man nødtil at overveje, hvad man vil opnå at være bedst til, ud fra det udstyr man har til rådighed. I eventyr vil du opnå at ha mest HP eller bedst til at undvige skud eller lave mest skade eller være bedst til at lave kritiske traffer. Disse 4 forskellige valg, svaret til hvor du har placeret dine Evne points.
Evne points giver til følgende i Eventyr
Styrke = HP
Molibitet = undvig
Fingerfærdighed = skydning (skade)
Karisma = Kritisk traffer
Jeg er ikke 100% sikker med Multi player angreb og forsvar, men mit opfattelse er, at
Multi player forsvar giver til HP og undvig
Multi player angreb giver til skydning og kritisk traffer
Hvad der så er bedst for dig er jo et spørgsmål om hvordan din modstander har fordelt sine "evner". Da der er mellem 3 og 5 spiller på det modsatte hold er det svært, for ikke at sige umuligt, at vide hvad der er bedst i mod dem. Husk at dine Evne points også bruges til alt andet og det er dyrt hele tiden at ændre på dem. Så finde en opsætning du kan li og så skift dit udstyr efter hvad du vil i spillet nu her. Altså arbejde, dueller, fortkampe og eventyr...

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Jeg kan godt forstå at det skaber en del forvirring - det er sgu også forvirrende for mig :-D og jeg ved reelt kun hvad det er min boss fortæller mig, hvilket er at systemet kigger på de som er i kø, og matcher de folk, der passer bedst - HVAD kriterierne er, tjja det har jeg ikke fået snuset mig frem til endnu, men det er på min 'tell me'-liste. Samtidigt er jeg og et par andre CMs igang med at lave en liste, med hvilke sæt der er godt til hvad, som kommer til at være på vores wiki, altså med tiden, Malnaborg og Pernall arbejder så hurtigt de kan, men der er også grænser på døgnets timer og vakant tid..... *host host* minder jer om det opslag jeg har lavet tidligere med at teamet mangler folk