Brewing Bad

Maltese

Medlem
Den gentagelige version af opgaveserien Brewing Bad virker ikke. Jeg har accepteret den første opgave i saloonen og skal så gå ned til tyskeren. Tyskeren er der, men han har ingen opgave, så jeg kan komme videre. Jeg ved at det ikke er mig der laver noget forkert for jeg har lige lavet den på duel-serveren, hvor det jo er første gang og ikke den gentagelige opgave.

Få det nu lige fikset ikke :D Så kan i jo samtid fikse den nye opgave der skulle komme med sidste opdatering for den er der jo heller ikke :D Amatører hele bundtet :D

DeletedUser1383

Guest
Vi er klar over fejlen med Brewing bad og den bliver rettet med næste opdatering den 26.

DeletedUser1511

Guest
Opgaven kan udføres frem til d. 23 marts, men rettes så først d. 26/3 Jeg går ud fra at tidsfristen forlænges MEGET?!?
Er ferie hos Inno, eller er de bare sløve?

DeletedUser1383

Guest
Tidsfristen forlænges naturligvis efter det information jeg har fået. Det er vurderet at det ikke er en alvorlig nok fejl til at man forsøger sig med en hotfix, men blot har kørt den ind i det almindelige opdateringsrul.

DeletedUser1383

Guest
Ja opdateringen er udskudt til i morgen, i forhold til første melding. Jeg smider annonceringen op om lidt.

DeletedUser1511

Guest
Nu kan jeg så læse at tidsfristen er sat til 30/3 23.59
Undskyld men hva satan er det for noget fis med kun 3 dage.?
Syntes du selv 3 dage er rimeligt?
Vi spillere skal så nu smide alt andet for at nå en opgave som en eller anden spasser fra Inno har nosset rundt i og bare ikke gjort sit arbejde godt nok.

DET HER ER BARE EN OMMERI
(Som det er sket 40 millioner gange før)

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1383

Guest
I green sky, så vidt jeg kan se er tidsfristen hængt op på løsningen af den foregående opgave.