December måneds eventyrer

Tråd i 'Konkurrence' startet af Foaly, 6. Dec 2018.

Del siden

1. Foaly

Foaly Community Manager Teammedlem

Antal 'synes om' modtaget:
    32
    Ærede Cowgirls'n'cowboys

Så er månedens eventyrer tilbage! Lad mig her ridse op hvad der kommer til at ske og vigtigst hvad I kan vinde!

Der er vil være 4 eventyraftener i denne måned alle tidspunkter er ændret til 19:00 til 21:00. For at teste om det fungerer bedre! Se datoerne her:
    1. Mandag den 10/12-18
    2. Søndag den 16/12-18
    3. Onsdag den 19/12-18
    4. Fredag den 28/12-18

Jeg har her ridset deltagelsesreglerne op, men ikke begrænset hertil:
    1. I skal blot åbne multiplayer vinduet og vælge eventyr, følg evt., denne guide til at komme godt igang.
    2. Hvis du deltager mindst en gang i et eventyr under begivenheden giver The-West holdet muligheden for at vinde en del af Jule sættet 2017 (herre eller dame versionen alt efter din karakter) hatten, halskæden, bæltet, bukserne, produktet, skoene samt trøjen ved lodtrækning. Alle dele er oppe til lodtrækning 1. gang! Derudover er der 25 bonds per eventyraften man har deltaget i i løbet af måneden til ALLE!
    3. Vi deler også en Jule sættet 2017 (herre eller dame versionen alt efter din karakter) genstand ud til den der deltager i flest eventyr for hver eventyr aften! Hvis der er flere trækkes der lod :eek: (Gevær første aften, duel skydevåben anden aften, duel nærkampsvåben tredje aften, samt dyret den fjerde aften.
    4. Der er også præmier til dem der deltager i flest eventyr for hele måneden! Altså samlet set over de 4 aftener. Følgende gives til de vinderne: Nummer 1 1100 Guldklumper, nummer 2 600 Guldklumper, nummer 3 300 guldklumper.
    5. Deltager man på flere verdener med sin karakter, så får man deltagelses præmie (Bonds) på hver verden, imens der i genstandskapløbet bliver talt samlet for alle verdener. Genstandspræmien gives dog kun på den verden man har deltaget i flest eventyr fra.

Alt i alt er der et helt sæt på højkant, hvoraf det er muligt at vinde op til 5 genstande, 100 bonds samt 1100 Guldklumper

Jeg vil opdatere listen, hvis der kommer ting frem jeg har glemt, eller slet ikke tænkt over.Jeg håber og forventer I stiller spørgsmål hvis der er noget der er uklart!

2. Camolle

Camolle Medlem

10
    Så det i aften kl 19 vi skal ses.... er i friske :p:D

3. sboriths

sboriths Nyt medlem

0
    Hej Foaly

Kunne man ikke prøve at få frisket eventyr lidt op og i stedet for det er fleste kampe gøre det til noget andet. jeg ved ikke hvor mange detaljer du kan se på eventyr.
    Men jeg tænkte kunne man ikke gøre det mere personligt fx den der laver mest dmg/den der tager flest bygninger eller hjæper til det. måske gøre så det man vinder ikke er en ting men ham der vinder kan vælge mellem sættet du har sagt man kan vinde til. tror måske nogen af de ting kan live eventyr lidt op hvis du må/ kan lade sig gøre.

måske kunne man også lave flere gevindster for fx lvl så du kan have 2 eller flere vinder. en der er lvl 150 og måske en der er under 100 så dem der ikke er lige så højt lvl har lidt at kæmpe om og få dem ind i kampen i stedet for de bare vil farme ting eller bygge på deres by.

håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet. og håber vi ses i aften til alle andre hvis jeg har tid :p

hilsen Sboriths

4. Foaly

32
    Vi kan i hvert fald se hvor meget skade hver enkelt gør. Faktisk ligner det vi kan se et samlet over det meste alle har gjort i runden. Det er dog en del sværere at flytte over da det ikke er nemt tilgængeligt på samme måde, men dog muligt. Det største problem for mig i det med fx skade er hvordan det gøres fair? For at tage det eksempel jeg sidder i, så er samlet skade i rækkevidden fra 1495 - 12029. For den der skadede mindst er der jo ikke en jordisk chance for at nå noget som helst, selv hvis man korrigerede for spillernes niveau, ville det være svært at give folk lige muligheder, pga udstyr med mere.
    Jeg er derfor bange for at det ikke vil gavne på interessen generelt. Heller ikke selv om det kunne være en ide til at gøre det lidt mere interessant at følge med i det for at se hvilken handling der kunne lede til en ekstra præmie.

Jeg kan dog ikke se hvem der har taget bygninger. Og jeg ved heller ikke om det er en god ide at lade folk selv vælge præmie. I det jeg kun smider et helt sæt op, så skal op til 10 spillere vælge efter tur før den 11 kan få hvad der er til overs. Så kan tingene godt trække lidt ud.

Uanset er det dejligt med nogle forslag, men jeg syntes personligt at det er svært at finde nogle konkurrence betingelser der er fair for alle.

5. sboriths

sboriths Nyt medlem

0
    Hej Foaly
    Jeg vil give dig ret i det er sværet at gøre det fær for alle. men kunne du ikke give Premier til dem der er mellem 100-150 og så dem der er under lvl 100. fx hvis man gjorder det med dmg :p..

og ja det svinger nok meget men kunne godt være man kunne gøre et eller andet så det ændret sig vær anden gang så den ene gang var det flest games hvor efter flest win hvor så dmg kommer eller noget i den still :) jeg vil bare gerne live det op så vi kan få så mange som mulig med ind og forhåbelig så spillet ikke dør helt :)

men det fedt du gider at arbejde for de her events :)

Hilsen Sboriths

6. Foaly

32
    Jeg skal tænke over det i hvert fald :)

7. Foaly

32
    Judas og Mr Ivan Lee Clif klarede sig igennem flest eventyr i første runde (9) og efter lodtrækning vinder Mr Ivan Lee Cliff derfor geværet efter denne første aften :) Tillykke til ham :)
    Som bonus info var der 60 deltagelser i 10 eventyr :)

8. Foaly

32
    Sboriths og Mr Ivan Lee Clif klarede sig igennem flest eventyr i anden runde runde (7) og efter lodtrækning vinder Sboriths derfor Duel skydevåbnet efter denne anden aften :) Tillykke til ham :)
    Som bonus info var der 56 deltagelser i 9 eventyr og der var endda en 4 vs 4 kamp :)

9. Foaly

32
    Alan Bonney, Jytzen, Mixed by Tukai og Jesben klarede sig igennem flest eventyr i fjerde runde runde (4) og efter lodtrækning vinder Jesben derfor dyret efter denne fjerde aften :) Tillykke til ham :)
    Som bonus info var der 24 deltagelser i 4 eventyr :)

Månedens eventyrer blev en deling imellem Alan Bonney og Mr Ivan Lee Clif som begge nåede 16 eventyr. De får derfor hver 850 Guldklumper. Mixed by Tukai kom på tredjepladsen med 15 eventyr og vinder derfor 300 Guldklumper. Stort tillykke til jer alle 3 :)

hatten går til Far Vest
    halskæden går til Camolle
    bæltet går til Winchester
    bukserne går til Kraglund
    produktet går til Mixed by Tukai
    skoene går til Bisling
    trøjen går til Jane the Convict

Tillykke til jer alle :) Præmien kommer på jeres konto snarest :)