Eventyr

Klimatossen

Aktivt medlem
Kan man bruge buff i eventyr, og hvis man kan hvilken ?
All Items & Buffs
Only the multiplayer attack and defence bonuses of other clothing and buffs improve your adventure stats, not any attributes or other bonuses they may possess.

Multiplayer Attack
Multiplayer attack, eg from the Golden Gun, provides the secondary bonuses to the chance to hit and damage you inflict.

Multiplayer Defence
Multiplayer defence, eg from the Golden Gun, provides the secondary bonus to your bonus health. This type of health penalises your hit and dodge chances, however a small bonus to the chance to dodge is provided in this instance to partially offset this.

Taget her fra

Leifotto

Medlem
Det bedste er Booby Trap, som gider +7 til både multi angreb og forsvar, som en smeden kan lave. Det er muligt at købe Vild vest chili, som gider +6 til både multi angreb og forsvar.
Det bedste er Booby Trap, som gider +7 til både multi angreb og forsvar, som en smeden kan lave. den opskrift kan jeg ikke se nogen steder ?

Klimatossen

Aktivt medlem
Det bedste er Booby Trap, som gider +7 til både multi angreb og forsvar, som en smeden kan lave. den opskrift kan jeg ikke se nogen steder ?
Opskriften hedder "Lav en luremine" og jeg har 4 stk af den, men der er ikke en smed på El Dorado der er kommet højt nok op til at kan lave dem... Silverfox er der er tættest på... [item=51588000]