Februar Måneds eventyrer

Tråd i 'Konkurrence' startet af Foaly, 3. Feb 2019.

Del siden

1. Foaly

Foaly Community Manager Teammedlem

Antal 'synes om' modtaget:
    45
    Ærede Cowgirls'n'cowboys

Så er månedens eventyrer tilbage! Lad mig her ridse op hvad der kommer til at ske og vigtigst hvad I kan vinde!

Der er vil være 4 eventyraftener i denne måned alle tidspunkter er fra 19:00 til 21:00! Se datoerne her:
    1. Onsdag den 06/02-19 ændret til tirsdag den 26/02-19
    2. Mandag den 11/02-19
    3. Lørdag den 16/02-19
    4. Torsdag den 21/02-19

Jeg har her ridset deltagelsesreglerne op, men ikke begrænset hertil:
    1. I skal blot åbne multiplayer vinduet og vælge eventyr, følg evt., denne guide til at komme godt igang.
    2. Hvis du deltager mindst en gang i et eventyr under begivenheden giver The-West holdet muligheden for at vinde en del af Francisco Pizzaros sæt hat, hals, bælte eller sko ved lodtrækning. Alle dele er oppe til lodtrækning 1. gang! Derudover er der 25 bonds per eventyraften man har deltaget i i løbet af måneden til ALLE!
    3. Vi deler også en Francisco Pizzaros sætgenstand ud til den der deltager i flest eventyr for hver eventyr aften! Hvis der er flere trækkes der lod :eek: (Rustning første aften, Bukser anden aften, Hest tredje aften, samt saddel den fjerde aften.
    4. Der er også præmier til dem der deltager i flest eventyr for hele måneden! Altså samlet set over de 4 aftener. Følgende gives til de vinderne: Nummer 1 1100 Guldklumper, nummer 2 600 Guldklumper, nummer 3 300 guldklumper.
    5. Deltager man på flere verdener med sin karakter, så får man deltagelses præmie (Bonds) på hver verden, imens der i genstandskapløbet bliver talt samlet for alle verdener. Genstandspræmien gives dog kun på den verden man har deltaget i flest eventyr fra.

Alt i alt er der et helt sæt på højkant, hvoraf det er muligt at vinde op til 5 genstande, 100 bonds samt 1100 Guldklumper

Jeg vil opdatere listen, hvis der kommer ting frem jeg har glemt, eller slet ikke tænkt over.Jeg håber og forventer I stiller spørgsmål hvis der er noget der er uklart!

Sidst ændret: 7. Feb 2019
  2. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Kommer der en ny dato, nu da spillet ikke virkede i går på Colorado..?

3. Foaly

45
    Ja jeg laver den om til Tirsdag den 26/2. Da vi endelig havde fået det rettet var stort set alle smuttet og de der var med i det ene eventyr fik beskeden i spillet (dog uden dato, da jeg først har fundet den nu).

Jeg kan endvidere oplyse at de havde samme problem på .net dagen før og man har logget en masse data så udviklerne kan kigge nærmere på problemet, så vi forhåbentlig en gang i fremtiden kan undgå at dette opstår med jævne mellemrum.

jytzen synes om dette.
  4. Foaly

45
    Alle deltagere klarede sig igennem flest eventyr i første runde (1) og efter lodtrækning vinder jesben derfor rustningen efter denne første aften :) Tillykke til ham :)
    Som bonus info var der 6 deltagelser i 1 eventyr :)

5. Foaly

45
    Palle Søvnig klarede sig igennem flest eventyr i anden runde (8) og vinder derfor bukserne efter denne anden aften :) Tillykke til ham :)
    Som bonus info var der 60 deltagelser i 10 eventyr :)

6. Foaly

45
    Palle Søvnig og Jytzen klarede sig igennem flest eventyr i tredje runde (8) og efter lodtrækning vinder Jytzen derfor hesten efter denne tredje aften :) Tillykke til hende :)
    Som bonus info var der 48 deltagelser i 8 eventyr :)

jytzen synes om dette.
  7. jytzen

jytzen Medlem

1
    Mange tak :)

8. Foaly

45
    Jytzen klarede sig igennem flest eventyr i Fjerde runde (8) og vinder derfor Sadlen efter denne fjerde aften :) Tillykke til hende :)
    Som bonus info var der 50 deltagelser i 8 eventyr :) Og en 4 vs 4 :)

9. Foaly

45
    Månedens eventyrer blev Palle Søvnig med 24 eventyr. Han får derfor 1100 Guldklumper. Jytzen kom på andenpladsen med 22 eventyr og vinder derfor 600 Guldklumper. Mr Ivan Lee Clif kom på tredjepladsen med 21 eventyr og vinder derfor 300 Guldklumper. Stort tillykke til jer alle 3 :)

hatten går til Alan Bonney
    halsen går til hogms
    bæltet går til Mr Ivan Lee Clif
    skoene går til Far vest

Tillykke til alle vinderne

jytzen synes om dette.
  10. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Tak for det, jeg har søgt lidt i min inventar efter den der >halsen<, men kan ikke rigtigt finde den, har du tilføjet den til min profil..?

11. Foaly

45
    Kan se du har en del genstande til pizzaros halsbånd... Den skulle være tilføjet.