Feedback: Europamesterskaberne 2016

DeletedUser1709

Guest
Forstår ikke helt hvor man får det mystiske ord fra.

Maltese

Medlem
Det er godt nok ik ret meget tid i giver os til at finde ud af hvordan konkurrencen virker :mad:

Hvad med det mysterie ord ???

Og hvad med de kampe der er spillet inden at vi kommer i gang, får vi bare 20 guldklumper for hver misset kamp ???

DeletedUser338

Guest
Mysterieordet får man ved at skrive her: https://forum.the-west.dk/forumdisplay.php?f=81
Herefter vil vi sætte ordet ind i dokumenterne og give jer ordet tilbage.

Det kom i sidste øjeblik, da der var mange problemer med at sætte det op.
Det er en konkurrence et fransk tribal wars 2 hold har lavet, så de har haft meget at se til, for at sætte konkurrencer op for de mange deltagende.

DK fik først adgang til deltagelsesformen en time før annonceret i spillet. Dette er beklageligt, men konkurrencen fortsætter lang tid endnu.

DeletedUser338

Guest
Oooog, jeg kan se, at jeg mangler adgang til at redigere i formen, så jeg kan få jeres mysterieord..

Jeg kontakter de eventansvarlige og når adgangen er givet, så forsøger jeg, at få ordene i orden..

EDIT

Så er der adgang og de tilmeldte har fået deres mysterieord.
Det er meget manuelt arebejde i dette, og da vi kun er mig, der har adgang, så er der automatisk også ventetid involveret med modtagelse af mysterieordene.

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser338

Guest
Tipningen var ikke oppe at køre til Frankrig kampen, så den kamp tæller ikke med, uanset hvad du tænkte om sejren :)

Nu stopper i altså.. Kl 17 i går ligger i regler og alt info op på forum, og man bare kan gå igang.. Kampen var til og med på listen over kampe.. At jeres syntes igen igen og IGEN ikke virker , kan da ikke være vores problem.. Eller det er det så åbenbart !

Har INNO lavet noget der virker første gang? Ud over at smide folk ud fra forum.. :P

DeletedUser338

Guest
Dette er ikke et event fra InnoGames, som også er beskrevet en gang tidligere, Palle. Det er en det franske Tribal Wars 2 hold, der har lavet eventet.
Det hele er bygget op i Google Docs og Spreadsheets. Disse dokumenter skulle de give adgang til, og det var ikke alle dokumenterne, der var givet adgang til.
Derfor den sene start.

Af den samme årsag, var det ikke muligt at angive tips, og derfor vil den første dag ikke gælde.
Alle kan komme dagen efter, en kamp, og sige hvad de ville have gættet på, og den godtages ikke.

Maltese

Medlem
Nu har jeg tippet de første 3 kampe der spilles og fik en besked om at de tip var registreret.

Inde under "kampe og gæt" er der en side der hedder "Tip validering" Der havde jeg så regnet med at kunne se de tip jeg har lavet, men det kan jeg ikke. Er det meningen at man skal kunne det, eller er det først efter at kampene er spillet ?

Nu tippede jeg så Schweiz til at vinde over Albanien, hvilket jo skete :) Så nu håber jeg dælme at i har styr på det, for i skylder 20 guldklumper :D

Jeg tog lige et kig i Tribal Wars forum og der kan man da se hvem der tipper på kampene i det der "Tip validering" og det kan man som sagt ikke her ??

Senest redigeret:

DeletedUser338

Guest
Det ser godt nok ikke ud til at virke specielt godt.. Det kan jeg godt se.
Det kører heller ikke helt perfekt i TW2 Beta, hvor vi kører det samme.

Jeg må lige se på om arrangøren kan finde fejlen, ellers må vi udlevere guld og stoppe eventet, eller køre det på en anden måde.

DeletedUser338

Guest
Så skulle alle gættene kunne ses igen.
Der manglede et link mellem de forskellige google docs.
Alt var dog gemt og dokumenteret, men manglede at blive koblet med det offentlige dokument med gættene.

DeletedUser338

Guest
Ja, når eventet er slut og finalen er spillet, så vil de blive sat ind på din konto, en af de efterfølgende dage.