Forbindelse til fortkamp server

Tråd i 'Bugs og fejl' startet af Mr. Trickerfinger, 13. Apr 2014.

Del siden

1. Mr. Trickerfinger

Mr. Trickerfinger Medlem

Antal 'synes om' modtaget:
    0
    Forbinder til serveren ...
    Der kan ikke oprettes forbindelse til serveren. Sørg for, at netværksportene 1582 og 1028 ikke bliver blokeret af en firewall eller en router. Hvis du er sikker på, at det ikke er tilfældet, skal du kontakte supporten og test din forbindelse.

Når jeg så tester for jeg følgende info

Fortbattle-Connectiontester

Test finished (not succeeded)!

Flash state: Flash loaded.
    Flash-Connection to Fortbattle-Server: Connection error [Error #2048].
    Hostname check: dk4db1.tw - dk4.the-west.dk

Samtidig kontakter jeg så suppoten og for så følgende orientering...

Jeg er ked af at fortælle dig, at denne fejl ikke ligger hos vores servere. Der er flere af dine porte, der er lukkede og ikke acceptere adgang, derfor får du ikke adgang og får disse beskeder i stedet.

Så sidder man så der, tjaaa hvad skal man stille op, jeg sq ikke nørd, så var det ikke lige en ide at orientere os om hvad vi eventuelt skal tjekke op på.

Synes godt det er en ringe support vi for...

Mr. Trickerfinger

Ps. Meget underligt fejlen skulle ligge hos mig, da jeg kun har opdateret windows og flashplayer siden sidste fortkamp jeg deltog i....

2. LiamAird

LiamAird Aktivt medlem

5
    Det er ringe support, at jeg nu sidder og prøver at løse dit problem, der findes på din computer og ikke The West servere?

Jeg kunne vælge at sige: "Du kan bruge Google til at finde ud af hvordan du åbner for dine porte, så de kan forbinde til serveren"

Men i stedet vælger jeg, at spørge til din firewall og antivirus, så jeg kan finde en guide til dig, der viser dig hvordan du åbner dine porte..

Og alligevel bliver det kaldt for en ringe support.

Hvad ønsker du mere, at der bliver gjort ved dette problem, der ikke ligger hos os, men i din computeres opsætning?

3. Mr. Trickerfinger

Mr. Trickerfinger Medlem

0
    Okay det var så ikke lige den opfattelse jeg fik på dit første svar, men istedet for at svare på hver enkelt henvendelse, kunne der så ikke smides en guide/henvisning her på forum så vi selv kan søge vores svar her inde...

Det ville spare folk for tvivlen som opstår, sparre tid på at afvente et svar, smat det ville være nemt for supporten at henvise ti dette sted her på forum i fremtiden...

4. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Hej Support
    Her til aftens fort kamp, kan jeg ikke logge på server, undre mig lidt, da det har virket fint her de sidste par kampe..:

Der kan ikke oprettes forbindelse til serveren. Sørg for, at netværksportene 1582 og 1028 ikke bliver blokeret af en firewall eller en router. Hvis du er sikker på, at det ikke er tilfældet, skal du kontakte supporten og test din forbindelse.

Kan i evt. give et bud på hvad jeg kan gøre for at få hul igennem...?

5. Foaly

Foaly Community Manager Teammedlem

45
    Der er muligvis en fejl i den opdatering der er blevet kørt i dag. Ret mange spillere har ikke kunnet få adgang til aftenens fortkamp. Problemet har også været ved andre landes servere, så jeg er desværre bange for at du ikke kan gøre noget, da det formentlig er en fejl fra vores side. Dette beklager jeg selvfølgelig.

6. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Howdy support
    I kampen i går fik jeg samme besked igen..:

Jeg prøvede med Chrome, Firefox og Edge, men ingen browser gav adgang til kampen.

Den 11/1 var jeg med i kampen med Chrome uden problemer, og jeg har ikke ændret nogle netværksporte, da jeg ikke ved hvordan man gør.
    Har der været en ny opdatering som evt. har ændret noget siden den 11/1..?
    Vh hogms

7. Foaly

45
    Ikke mig bekendt. Den næste opdatering kommer forventeligt ikke før tirsdag den 29. januar.
    Var der andre der oplevede dette problem?

8. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Der var 12 ud af 19 som var aktive, vist kun mig som ikke kunne komme ind.
    Jeg har søgt på google, men jeg er ikke en it nørd, og har derfor lidt svært ved, at se hvad jeg skal kunne gøre for at åbne de to porte.

9. Foaly

45
    Jeg skal ikke kunne sige hvad der kan være gået galt. Som du selv siger er du ikke IT nørd, så jeg tvivler lidt på at du har fået lukket portene ved en fejl, men siden ingen andre virker til at have oplevet det og vi ikke har opdateret noget til min viden. Så vil jeg gætte på at det nærmere er noget automatisk opdatering på din computer der er gået galt. Det er så her det bliver rigtig svært for mig at hjælpe med at finde ud af hvad selve problemet er :(

10. hogms

hogms Nyt medlem

2
    Helt ok Foaly tak for dit svar, er der en mulighed for at teste forbindelsen/hullet til fortkampen, inden man melder sig til en kamp igen..?

11. Foaly

45
    Det skulle kunne testes hvis din by laver en manøvreøvelse i jeres fort :) Der burde være de samme krav :)