Forslag til Konkurrencer!

Fedtmule97

Guest
Hvad med en udfordring om hvem der kan vinde flest dueler...
Man skal bare sende en rapport med den duel man lige har vundet når man har vundet...
Man skal ikke vise dem man har tabt...
:D

browser

Guest
Mit Forslag

Forslag til konkurrence
Man kunne lave en konkurrence om hvem der kunne designe den bedste plus bonus. Altså jeg mener dem man betaler guldklumper for ligesom mere energi, automatisering, højer indkomst og karakterbonus. Så kunne skrive på forum et sted hvad ens ide var for den nye bonus også kunne præmien være at man får lov til at have sin bonus i noget tid.

Håber i kan lide min ide :)

DeletedUser1344

Guest
Konkurrence forslag

Lave en by dyst. Den by der vokser mest per indbygger på en en måned. Præmien kunne evt. være en håndfuld guldklumper til alle bymedlemmerne.

Alt er muligt

Guest
ide

synes browsers ide er super ;)

måske hvem der rider mest i en uge, eller hvem der får flest fuldtræffere i fortkampe

DeletedUser338

Guest
Forslag til konkurrence
Man kunne lave en konkurrence om hvem der kunne designe den bedste plus bonus. Altså jeg mener dem man betaler guldklumper for ligesom mere energi, automatisering, højer indkomst og karakterbonus. Så kunne skrive på forum et sted hvad ens ide var for den nye bonus også kunne præmien være at man får lov til at have sin bonus i noget tid.

Håber i kan lide min ide :)
synes browsers ide er super ;)

måske hvem der rider mest i en uge, eller hvem der får flest fuldtræffere i fortkampe
Ideen om at designe en ny funktion til spillet er en super ide, bare ikke noget vi i .dk kan bruge som en konkurrence :)
det er et forslag til spillets udvikling, og skal derfor sendes som ide til InnoGames. :)

Ideen med at ride mest, eller flestfuldtræffere ville kunne gå an. Men dette ville favorisere topspillerne - hvor nye spillere ikke ville have den fjerneste chance for at være tæt på at vinde.

tg2

Guest
Hvad med at lave en konkurrence om flest opgaver lavet på en uge fx.

Jeg vil mene at alle kan være med der, de nyestes opgaver har ikke ret mange krav, og de største har meget sværre opgaver men har dog Skill´sne til det + at de sikkert har mange af tingene de skal bruge i deres saddeltasker.

DeletedUser218

Guest
Problemet med den slags konkurrencer er jo bare level forskellen.

Dem i det høje vil have det meget nemt i forhold til de små.

Så tror vist mest det må blive en Quiz omkring the west. Her kan alle være med. Spørgsmål som kan findes i spillet, på forum og så videre :-)

DeletedUser1095

Guest
Faktisk det bedste forslag jeg har set herinde indtil nu seekhunt..For der kan alle være med og ellers søge i forum og i wiki. :)

DeletedUser1343

Guest
Er der nogle idéer til hvordan quisen kan laves lidt sjovere måske?
I stedet for bare de sædvanlige med fx. 10 spørgsmål der skal besvares og sendes ind :)

Jeg har lidt tidligere overvejet en form for "skattejagt" hvor svaret på spørgsmålet sender en videre til det sted hvor næste spørgsmål kan findes, men måtte gå fra det igen da det var lidt svært at faktisk udfører i praksis :(
Men måske nogle af jer har en sjov og spændende måde at lave en anderledes quis :)

DeletedUser218

Guest
Hmm, så skal man lave noget på wiki med the west. øhm.. havde et spørgsmål her på forum, som kunne linke til en del af wiki'en, og der i bland så måske som du siger sun lave en speciel "quiz,skattejagt" link.

Det kræver nok noget mere end "bare" at finde på spørgsmål. Men samtidlig er vi vel stadig begrænset i forhold til konkurrence idéer og at kunne lave dem alt for kompliceret!?

Alt er muligt

Guest
foreslag

hvad med konkurence om hvem der kan finde det sjoveste, sejeste navn til en cowboy, by, fort. måske foreslag i en uge og så afstemning om navnene næste uge.
og måske om navnet til kommende quest.

DeletedUser1095

Guest
Evt komme med et forslag til en quest som så bliver implementeret i spillet på et tidspunkt. Med hva den evt skulle gå ud og føre med sig. Eller bare komme med nye forslag til jobs som man kunne lave som har relation til The wild west. :)

DeletedUser218

Guest
bare i forhold til at lave en konkurrence som en quiz eller videre.
Eller du selv kunne sige i var gået videre og snakkede internt. Så det ikke føltes som om der kom et spørgsmål, folk skrev, og så var det, det.

Men godt at høre i har nogen snak igang :-)

DeletedUser1090

Guest
Vi havde selv en lille konkurence i Saint Augustine på et tidspunkt, der gik på at gætte hvor mange runder en fortkamp gik.... Måske det kunne bruges her også

Tip en 13. ;)

skjoldan

Guest
en krydsogtværs
en rigtig god præmie til de 10 første der løser den

en lidt mindre god præmie til de næste 10

og en mindre god præmie til de næste 10
ovs.

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser218

Guest
jeg tror egentlig godt at den konkurrence som var her sidst kunne bruges igen.

Fordi der var virkelig mange som slet ikke fik kommet igang med den, og andre som kun nåede halvvejs fordi der ikke blev nævnt en slut dato.
Så tror uden problemer at den konkurrence sagtens kan bruges igen uden problemer.

tg2

Guest
Jeg vil give dig ret, måske ikke den samme, men en der fungerede på samme måde:)