Forslag til Konkurrencer!

skjoldan

Guest
jeg tror egentlig godt at den konkurrence som var her sidst kunne bruges igen.

Fordi der var virkelig mange som slet ikke fik kommet igang med den, og andre som kun nåede halvvejs fordi der ikke blev nævnt en slut dato.
Så tror uden problemer at den konkurrence sagtens kan bruges igen uden problemer.
vil bare kræve at den så også starter op som annonceret og måske folk fik et telegram om der ville komme en konkurrence

DeletedUser1097

Guest
Jeg synes også at den sidste konkurrence var rigtigt god. Den var sjov, spændende og udfordrende.

Jeg kunne dog godt tænke mig at den ikke gik på, hvem der først får den løst, men derimod går på, at man bare at få den løst og så må vinderen findes ved lodtrækning.

Ved at lave den på en tid der måske hedder 24 timer og så lodtrækning iblandt rigtige besvarelser, så vil flest muligt få mulighed for at deltage.

DeletedUser218

Guest
ja selvfølgelig. Men selve konkurrencen kunne jo godt være den samme.

Men der skal KLART være en forbedret information og regler denne gang.
Men det tror jeg nu også teamet fandt ud af at den ikke var så god.

skjoldan

Guest
jeg gad også godt de gad og lave happy hour oftere så man fik dobbelt op på det guld man købte

DeletedUser218

Guest
øøhhh hvad dælen har det med konkurrencer at gøre ???

DeletedUser1344

Guest
Jeg synes også helt klart at konkurrencen ikke skulle handle om hvem der først fik den løst, men at man man fik den løst opgaven inden for en bestemt tid (1 dage - 1 uge), så er det ikke kun dem der ikke sover om natten, der har en chance for at vinde.

Der kunne også blive begravet en "skat" et eller andet sted på kortet, og det kunne være under en bestemt jobs eller helt tilfældigt, og den der udføre jobbet efter et tilfældig antal gange, skulle så have "skatten".
Jeg ved at det godt kunne være noget der tog lang tid, men den kunne løbe sideløbende med en anden konkurrence.

DeletedUser1364

Guest
Kan rigtig godt lide dit foreslag med skatten... :-) (Mangler en tumbs up knap)

DeletedUser218

Guest
Det kræver dog programmering af spillet og alt for mange ressourcer. Hvor imod at den konkurrence vi har haft før, er noget nemmere at lave/opretholde og derved også en bedre mulighed for at vi hurtigere kan få en ny af slagsen :-)

Licorice

Guest
Synes også det lyder som en god idé. Men hvem siger at man skal programere alt for meget? Det kan jo bare være at finde noget som et påskeæg (den er jo blevet brugt til så meget andet før) eller en go sjat penge, xp et eller andet i dem stil der kunne komme under et arbejde...

jc007

Guest
Skjult besked i arbejdsrapporterne

I kunne lave en/nogle skjult besked i arbejdsrapporterne når man bliver såret, fx i jobbet ”Sæt plakater op” "Du slog dig selv over fingrene og mistede … helbredspoint, Henrik så det og kom med et plaster."

Så kunne ”Henrik” være en person i har skabt (som ingen kender til) og det sidste ord i sætningen ”plaster” være første del af en kode, hvor ”Henrik” i sin profiltekst kan have anden del af en kode der så sendes til support, som så sletter ”Henrik” hvis koden er rigtig og giver en præmie til den opmærksomme cowboy :-)

Når man kommer til skade her jeg hvert fald endnu ikke oplevet at se nogle navne blive nævnt. (navnet kunne eventuelt være et link til personen, for at gøre det lettere)

Bare en lille ide jeg lige fik :p

DeletedUser1343

Guest
Vi er ved at se på mulighederne for at finde en måde det kan være overkommeligt for vores MEGET lille team at kører det (det er meget arbejdskrævende, selvom jeg ved det ser enkelt og nemt ud) og at evt. tilpasse det så det kan fungere her :)
Finder vi en løsning, vil vi teste det og se om der er stor nok tilslutning til dette fra jer spillere til at vi kan fortsætte det og om det overhovedet er muligt at kører det på .dk.

Men vi lover INTET andet, end at vi lige nu vil undersøge mulighederne og snakke med de der har prøvet at kører disse lotterier på andre servere! :)

DeletedUser1097

Guest
Vi er ved at se på mulighederne for at finde en måde det kan være overkommeligt for vores MEGET lille team at kører det (det er meget arbejdskrævende, selvom jeg ved det ser enkelt og nemt ud) og at evt. tilpasse det så det kan fungere her :)
:)
I snakker hele tiden om, at i er for få i support teamet, har i overvejet at udvide det?

DeletedUser710

Guest
Jeg tror ikke det er forbudt at sende en uopfordret ansøgning. Men uden at det skal være for at genere nogen, så er der også visse krav til en supporter, hvilket kan gøre det svært at finde nogen når vi ikke har et større community end vi har :)

DeletedUser218

Guest
Jeg skal med største glæde gøre mit for at hjælpe til ved en eventuel konkurrence for the west i DK :-)

Jeg har før tilbudt min hjælp med dette eller lignende tiltag, og tilbudet står stadig.

BoddyKiller

Guest
Man kunne lave en konkurrence hvor man skulle invitere flest venner i løbet af 1 uge? :)

chelsea h-p

Premium "Quest" Member
Man kunne lave en konkurrence hvor man skulle invitere flest venner i løbet af 1 uge? :)
Ja - og så skulle de også gå ind, og registrere sig :)

Jeg har før vundet en konkurrence eller to. Den ene var, hvor at man skulle lave sin "egen" opgave sekvens. Jeg sad og brugte omkring 3 timer på den. Og jeg syntes sku at det var hyggeligt :). Jeg fik kun 600 guld (og en unik forum titel) men whatever :laugh:

Syntes at det kunne være dejligt, hvis vi fik nogle gode konkurrencer igen. Ligesom i de lidt ældre dage :)

Fremmede

Guest
Crafters Challange

Et lille forslag. Så må i synes hvad i ville eller bruge det som inspiration ;)
Tænker på de fire forskellige håndværk der er. Der er flere forskellige ting inden for disse fire kategorier, håndværkerens kan kreere. Det er ikke kun ting der giver forskellige bonusser, i form af mere energi, helbred, færdigheder og skade. Der er også fire stykker håndværk, som kun de mest erfarene håndværkere kan klare. Der er tale om 'Den stærkeste chilli i vesten', 'Den vidunderlige modgift', 'Gylden musikæske', og 'Ponyekspres-saddel'. Alle fire produkter hører til hver sin katgori af håndværk, og kræver 600 håndværkspoint at lære. Ud over det kræver det også arbejde med at skaffe, og lave de ting der skal bruges til det.
Mit forslag til en konkurence var, at man i en by finder sin kandidat der har mulighed for at lave en af disse produkter. De melder sig til konkurrencen. Det er ligegyldigt hvor mange der er med, og hvilke håndværkere der stiller op. Konkurrencen går nemlig ud på at hver bys kandidat skal lave den 600-håndværkspoints-produkt, han kan, hurtigst muligt. Han kan få hjælp fra sine bymeldlemmer til at skaffe resurser til det.

Reglerne er enkle:
Der er ingen af kandidaterne der må have et produkt i sin inventar, der hører til det endelige produkt, inden konkurrencen starter. Derefter må man søge efter det så tosset man vil. Dette kan tjekkes ved at alle kandidaterne sender et link ind hvor man kan se deres inventar.
Alle der er med i konkurrencen starter ved samme tidspunkt, og det er med at bygge til produkter, og finde produkter.

Den første der er færdig, skriver ind på forummet, med et link til sin inventarliste, hvor man kan se det færdige produkt.

Vinderen, er ikke alene kandidaten, der har bygget produktet, men hele den by han er i, da de har støttet ham hele vejen, med at finde produkter til ham, så det kan gå hurtigt. Belønningen kan være... Så meget. Et bestemmer jeg ikke :)

Tror at det vil skabe not mere liv i de enkelte byer, måske også på verden, og den der har lavet prduktet, vil have det lidt sejt med sig selv over at kunne have udfør den berømte "Crafters Challenge".

Bre en idé ;)

DeletedUser925

Guest
Vi er en del der faktisk er kommet langt nok - men hænger fast - fordi vi mangler en opskrift - flere spillere har brugt uger og måneder som omrejsende for at finde dem - uden held. På v5 har jeg været heldig og har købt den af en der fandt den. På v4 - leder jeg fortsat lige som flere andre - efter opskriften på dåsebønner. - Surt at være kommet så langt - og brugt lang tid opå at samle - og så mangler man bare en opskrift.
Bortset fra det kunne det være meget sjovt- men det bliver lige nu svært at finde en i ret mange byer - som også har den nødvendige opskrift.