Guld & sølv jobs

Esmaralda

Aktivt medlem
Hvorfor er det at guld og sølv jobs skal være så hemmelige, at vi ikke kan se dem før vi åbner for jobs mulighederne de forskellige steder..?

Jeg synes at det ville være dejligt om vi kunne se guld og sølv jobs på minikortet, så kan vi hver især jo selv vurderer om det kan betale sig at løbe lidt længere for at tage jobbet.
Sådan som det fungerer nu, så tvivler jeg på at ret mange bruger tid på at lede efter disse jobs, og så kan det jo næsten være lige meget om de er der :-/

The-Bulldog

Medlem
Es, ja det kan nemt tage en krig at finde de forskellige steder på kortet :rolleyes:
jeg kigger mest bare rundt hvor mine "venner" er på kortet da mange af dem er bedre til at finde steder end jeg er og på den måde spare jeg en masse tid på at kigge kortet igennem ;)

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Det er fordi de netop giver mere end almindelige jobs, derfor bliver de ikke oplyst på forhånd - men intet forhindrer jer i at hjælpe hinanden med hvor i finder dem :-)

The-Bulldog

Medlem
hjælpsomhed kommer man altid længst med :) selvom det kan tage lidt tid at kigge rundt hvor ens venner er gemt på kortet ;)
men finder man stedet så finder man også noget >:D

for resten MNN :) noget nyt med den konkurrence ?

MNNielsen

Team medlemmer
hjælpsomhed kommer man altid længst med :) selvom det kan tage lidt tid at kigge rundt hvor ens venner er gemt på kortet ;)
men finder man stedet så finder man også noget >:D

for resten MNN :) noget nyt med den konkurrence ?
hvaaa bulldog - læser du slet ikke de svar der kommer på dine spørgsmål?

The-Bulldog

Medlem
MNN jeg har ikke fået noget svar noget sted :O
der er et intet i min indbakke herinde når jeg kigger :rolleyes: eneste sted at jeg kan se noget er at der står "1 notifikation" men ellers intet

MNNielsen

Team medlemmer
MNN jeg har ikke fået noget svar noget sted :O
der er et intet i min indbakke herinde når jeg kigger :rolleyes: eneste sted at jeg kan se noget er at der står "1 notifikation" men ellers intet
Resultaterne bliver offentligt gjort senest den 12, så du må væbne dig med tålmodighed