Håndværks Begivenhed 2021

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer

Howdy Cowboys og Cowgirls,

The West er 13 år gammel, og hvad kan der være bedre end at fejre med en innovativ dessert? Du hørte det rigtigt, vores Crafting Mini-Event er tilbage med nye opskrifter!

Henry bliver dommer ved en konfekturekonkurrence. Hvis du har en idé til en dessert, kan du deltage i konkurrencen og overraske Henry med din idé. Lær nye håndværksopskrifter og arbejd sammen med andre erhverv for at finde ud af, om du er i stand til at vinde konkurrencen. Derudover, hvis du er en mester inden for dit felt (du har mere end 750 håndværks kvalifikationspoint), kan du lære noget nyt fra mesterens håndværker.

Håndværks Mini-Begivenhed 2021 løber fra 20. maj kl. 12:00 til 8. juni kl. 12:00 . Du vil være i stand til at få adgang til den nye opgaverække, hvis du har gennemført den sidste opgave fra Håndværks Mini-Begivenhedens opgaverække fra 2020: "Afsendelse af kagen til konkurrencen (Kage bagnings begivenheden"; som du stadig kan færdiggøre indtil 20. maj kl. 12:00, hvis du gik glip af den sidste år.

Afhængigt af dit håndværksfag kan du lære at lave et af disse produkter, der kræves til den innovative dessert:
(Du har brug for mindst 50 færdighedspoint i dit erhverv)
  • Aroma af rød frugt (Kvaksalver)
    Energi øges: 5%
  • Dessert dekoration (Feltkok)
    Helbreds point bonus: 5%
  • Et trækageplateau (Sadelmager mester)
    Duel motivation øges: 5%
  • Et metalsugerør og en dessertske (Smed)
    Arbejdsmotivationen øges: 5%

Innovative dessert i et glas vil give dig følgende buff:
  • Helbreds point bonus: 80%
  • Energi forøgelse: 20%
  • Duel motivation forøgelse: 20%

Hvis du har gennemført konkurrencen, og du har mindst 750 håndværks kvalifikationspoint, kan du lære at fremstille et af disse produkter:
  • En feber medicin (Kvaksalver)
    +75-75 Fortkamp skade
    Anvendelser: 1
    Helbreds point bonus 40%
  • Fransk morgenmad(Felt kok)
    +75-75 Fortkamp skade
    Anvendelser: 1
    Helbreds point bonus: 40%
  • Læder sadeltasker (Sadelmager mester)
    +7 Multiplayer Forsvar
    +7 Multiplayer Angreb
    Anvendelser: 2
    Forkortet rejsetid: 40%
  • Forbedrede sporer (Smed)
    +50% Hastighed
    Anvendelser: 10
    Duel motivation forøgelse: 40%

Under begivenheden kan du få en ny præstation:
  • Innovation på alle områder
    Gennemført missionen "Konkurrence om en innovativ dessert".

Håndværks opskrifter

Opskrift ikonOpskriftens navnProduktet er nødvendigtProduceret produkt ikonProduceret produkt navn
Instruktioner: Aroma af rød frugt
  • Whisky x2
  • Bær x2
  • Appelsiner x1
  • Blåbær x1
  • Malet kaffe x3
Rød frugt aroma
Instruktioner: Dessertdekoration
  • Tequila x1
  • Glas vand x1
  • Whisky x2
  • Sukker x4
  • Majs x3
Dessert dekoration
Instruktioner: Et trækageplateau
  • Træ x2
  • Søm x1
  • Hammer x1
  • Sav x1
En træ kagestand
Instruktioner: Et metalsugerør og en dessertske
  • Hammer x2
  • Jernstang x2
  • Træ x1
  • Glas vand x2
Et metalsugerør og en dessertske

Instruktioner: Innovativ dessert i et glas
  • Et metalsugerør og en dessertske x1
  • Et tomt glas x1
  • Dessert dekoration x1
  • Rød frugt aroma x1
  • En træ kagestand x1
Innovativ dessert i et glas
Instruktioner: Febermedicin
  • Flaske mælk x1
  • Rom x1
  • Vodka x2
  • Rød chili x1
En feber medicin
Instruktioner: Fransk morgenmad
  • Malet kaffe x4
  • Rå æg i glas x2
  • Blåbær x4
  • Mel x4
Fransk morgenmad
Instruktioner: Læder sadeltasker
  • Lommekniv x1
  • Pumapels x2
  • Hestetøjler x1
Læder sadeltasker
Instruktioner: Forbedrede sporer
  • Tang x1
  • Grænsesten x1
  • Jernstang x2
  • Hammer x1
Forbedrede sporer

Håndværk hele året!
Kan du finde vores nye dessert lækker, og vil du gerne lave den, selv når vores mini-event er afsluttet? Vi har fået dig dækket! Vi tilføjer elementet "Et tomt glas", som er en del af opskriften, til vores SHOP kort efter vores begivenheds afslutning, så du kan lave flere innovative desserter. De koster 28 bonds eller nuggets.

Vi ønsker dig en god tid med vores begivenhed! Som altid ser vi frem til at læse din feedback nedenunder.

Vi ses i spillet!

Jeres The West Team

Senest redigeret:

Klimatossen

Aktivt medlem
Dejligt at se, at i har tænkt lidt på Sadelmager, men det håndværk er stadigvæk langt bagud med brugbare ting i forhold til de andre håndværk, så når der nu kommer flere håndværker ting i fremtiden, så husk at tilgode se Sadelmager. Jeg er ikke Sadelmager, så det er ikke derfor, at jeg siger som jeg gør :)

MNNielsen

Team medlemmer
Dejligt at se, at i har tænkt lidt på Sadelmager, men det håndværk er stadigvæk langt bagud med brugbare ting i forhold til de andre håndværk, så når der nu kommer flere håndværker ting i fremtiden, så husk at tilgode se Sadelmager. Jeg er ikke Sadelmager, så det er ikke derfor, at jeg siger som jeg gør :)
Det har jeg kommenteret flere gange for dem :-D jeg er selv sadelmager på el dorado he he

The-Bulldog

Medlem
hvor kan man egentlig finde de der opskrifter henne ? så vi havde modtaget en konkurrence-flyer men hvad kan den bruges til ? :dastardly::whistle:

MNNielsen

Team medlemmer
hvor kan man egentlig finde de der opskrifter henne ? så vi havde modtaget en konkurrence-flyer men hvad kan den bruges til ? :dastardly::whistle:
opskrifterne kommer når man laver opgaverne....... ikke den store kædestrammer eksamen der skal til...... nøjagtigt som i tidligere håndværks begivenheder

Mr ivan lee clif

Nyt medlem
Kan man få noget hjælp fra Henry. Vi kan ikke lave opgaven færdig fordi folk plukker bær eller ikke er online i mere ned 5 minutter.
Heller ikke forrige opgave Chokolade-bær kage 0/1 fordi folk er pisse ligeglade på Dakota. Hvornår bliver vi slået sammen så man kan gå uden om bær-plukkerne. Håber i kan hjælpe ;)

MNNielsen

Team medlemmer
Kan man få noget hjælp fra Henry. Vi kan ikke lave opgaven færdig fordi folk plukker bær eller ikke er online i mere ned 5 minutter.
Heller ikke forrige opgave Chokolade-bær kage 0/1 fordi folk er pisse ligeglade på Dakota. Hvornår bliver vi slået sammen så man kan gå uden om bær-plukkerne. Håber i kan hjælpe ;)
jeg kan prøve at vende det med tyskland om jeg kan lukke de opgaver, men deadlinen var i går på den opgaverække fra sidste år, og hvad angår mergen kan jeg kun gentage hvad jeg har sagt tidligere: når jeg ved noget får i det af vide :-)

The-Bulldog

Medlem
Nu sidder jeg og tænker lidt omk og angående den opskrift som en smed kan lave: Innovativ dessert i et glas ? den kræver jo tomme glas.. men hvor får vi flere af de tomme glas henne ? jeg snakkede med Celtics herinde som sagde noget om at han havde set dem i shoppen men at de ikke kunne købes ? så hvordan kommer vi videre :blink::mexican:

Mr ivan lee clif

Nyt medlem
Det ved jeg MNNielsen, men jeg er pænt træt af at vi er ca 4 personer ud af ca 10 der gider at deltage. Det er mig en gåde at de i det hele taget spiller på Dakota. Ja jeg ved også godt du ikke kan sige meget ang samlægning, men os 4 er pænt trætte. og så tør jeg ikke sige mere..

MNNielsen

Team medlemmer
Nu sidder jeg og tænker lidt omk og angående den opskrift som en smed kan lave: Innovativ dessert i et glas ? den kræver jo tomme glas.. men hvor får vi flere af de tomme glas henne ? jeg snakkede med Celtics herinde som sagde noget om at han havde set dem i shoppen men at de ikke kunne købes ? så hvordan kommer vi videre :blink::mexican:
når begivenheden er ovre, kommer de i shoppen - som nævnt i annonceringen, og opgaven kræver kun at du rent faktisk skal lave en, så der er ingen ko på isen ;-) de glas der skal bruges får i i en af de første opgaver, som belønning

MNNielsen

Team medlemmer
Det ved jeg MNNielsen, men jeg er pænt træt af at vi er ca 4 personer ud af ca 10 der gider at deltage. Det er mig en gåde at de i det hele taget spiller på Dakota. Ja jeg ved også godt du ikke kan sige meget ang samlægning, men os 4 er pænt trætte. og så tør jeg ikke sige mere..
i know, og tro mig det er også frustrerende for mig :-) Det jeg kan få af vide er at de stadig arbejder med sprogbroen, men at de seneste tests går i en positiv retning, vi må krydse fingre for at det så betyder at det rent faktisk bliver i år