Hvem er jeg???

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Howdy Cowboys og Cowgirls

Så er det tid til at gætte denne omgangs 'Hvem er jeg?'

Vi prøver med et nyt format her for at oppe sværhedsgraden en anelse.

Du skal samle puslespillet som er en ledetråd på lige fod med de 3 andre ledetråde der kommer herunder.
det du skal gøre efterfølgende er at sende et screendump med det samlede billede og svaret på hvem den hemmelige person er til support, for at være med i konkurrencen.
Det er KUN de svar der er korrekte og som kommer igennem support der kommer i betragtning til lodtrækning af præmierne, sidste chance for deltagelse er Lørdag den 22. Vinderne trækkes Søndag den 23 :-D

Puslespil: Find det her:

Ledetråd 1: Han var med i mere end 50 ’gunfights’
Ledetråd 2: Han var en sand Texas ranger
Ledetråd 3: Han havde en ledende rolle i at fange et kendt forbryderpar

Og præmierne er:
1. 250 nuggets + 1 valgfri sætdel fra normale begivenheds sæt 2014-2019
2. 150 nuggets + 3 lykkekager
3. 50 nuggets + 3 lykkekager

alle deltagere får 25 bonds

Knæk og bræk folkens
Jeres the west team

***OPDATERING***
SÅ er der blevet trukket 3 vindere som alle har indsendt via support - mange tak for det og for deltagelsen:

1. Esmaralda
2. Celtics
3. Hogms

Kontakt venligst support for hvor i vil have jeres præmier, dette gælder også for de øvrige deltagere ang. bondsne

Venlige hilsner
Jeres the west team

Senest redigeret:

The-Bulldog

Medlem
bud sendt :) forstår jeg rigtigt at man tager et billede at det samlede puslespil og sender til support sammen med navnet på den person på billedet ?

MNNielsen

Team medlemmer
bud sendt :) forstår jeg rigtigt at man tager et billede at det samlede puslespil og sender til support sammen med navnet på den person på billedet ?
ja helt korrekt - ved ikke rigtigt hvordan vi kunne have skrevet det tydligere i opgaven

The-Bulldog

Medlem
super så har jeg sendt det rigtige afsted :) godt man har lidt god historie hukommelse at man ikke skal så langt :)

jeg synes nu at det står tydligt nok hvad man skal og hvordan.. selvom min comp. har det med at drille lidt når jeg skal tage skærmbilleder :oops:

Mr Barens

Nyt medlem
Howdy Cowboys og Cowgirls

Så er det tid til at gætte denne omgangs 'Hvem er jeg?'

Vi prøver med et nyt format her for at oppe sværhedsgraden en anelse.

Du skal samle puslespillet som er en ledetråd på lige fod med de 3 andre ledetråde der kommer herunder.
det du skal gøre efterfølgende er at sende et screendump med det samlede billede og svaret på hvem den hemmelige person er til support, for at være med i konkurrencen.
Det er KUN de svar der er korrekte og som kommer igennem support der kommer i betragtning til lodtrækning af præmierne, sidste chance for deltagelse er Lørdag den 22. Vinderne trækkes Søndag den 23 :-D

Puslespil: Find det her:

Ledetråd 1: Han var med i mere end 50 ’gunfights’
Ledetråd 2: Han var en sand Texas ranger
Ledetråd 3: Han havde en ledende rolle i at fange et kendt forbryderpar

Og præmierne er:
1. 250 nuggets + 1 valgfri sætdel fra normale begivenheds sæt 2014-2019
2. 150 nuggets + 3 lykkekager
3. 50 nuggets + 3 lykkekager

alle deltagere får 25 bonds

Knæk og bræk folkens
Jeres the west team

Esmaralda

Aktivt medlem
Hurra Jeg har vundet 8-) :lovetw:

Jeg er kun på Dakota
Hvilke sætdele kan jeg vælge i mellem, er det kun tøj eller gælder det også våben...?

MNNielsen

Team medlemmer
Hurra Jeg har vundet 8-) :lovetw:

Jeg er kun på Dakota
Hvilke sætdele kan jeg vælge i mellem, er det kun tøj eller gælder det også våben...?
påskesæt, valentins sæt, independence day, oktoberfest :-) og ja visse af dem er det også våben i, men de som er WoF altså fx hoved gevinst i showdowns gælder ikke med