Nyhed International klassisk begivenhed

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Howdy Cowboys og Cowgirls!

Savner du det gammeldags vesten uden en masse sæt? Vil du gerne gå tilbage i tiden for kun at spille spillet med få ting?

Nå, vi forberedte en ny international begivenhed, hvor du vil kunne føle ånden i det gamle vest igen! Dit mål i denne begivenhed vil være at blot vinde den højeste plads på placeringen og vise alle, der er den bedste Classic West-spiller! Bare husk, du kan ikke vinde i flere kategorier.

Begivenheden starter den 15 februar 2021 og vil løbe indtil den 15 marts 2021. For at deltage i begivenheden, skal du simpelthen oprette en konto på event server (hvis du ikke allerede har en) og deltage i Classic World med en ny karakter når begivenheden starter.

Når du er startet vil du modtage en eliksir af en ny begyndelse ved at logge ind på spillet ved at anvende dette link: https://www.events.the-west.net/?mac=classic_event. Det er kun en, så brug den omhyggeligt og i det rigtige øjeblik, fordi du ikke modtager en ny!

Union Pacific Shop:
I butikken finder du kun få varer, og ingen andre varer vil være tilgængelige. Dette er listen over de tilbud, der er tilgængelige hos handelsmanden:
  • Begynder taske
  • Mate Te
  • Flydende liv
  • Helbreds eliksir
  • Guarana
  • Liv juice
  • Kaffe
  • Sæbe vand
  • Stødt raketskilpadde skjold
  • Pakke af kort
  • Smuglervarer
Premium funktioner:
De fleste af premium-funktioner er deaktiveret, undtagen automatisering, karakterbonus, højere indkomst, mere energi og ændring af handelsmandens tilbud. Højere hastighed er deaktiveret, men VIP-bonus kan stadig købes, men den aktiverer ikke funktionen med højere hastighed.
  • Automatisering: Aktiv
  • Karakter bonus: Aktiv
  • Højere indkomst: Aktiv
  • Mere energi: Aktiv
  • Højere hastighed: Inaktiv
  • Genopfyld energi: Inaktiv
  • Købe produkter: Inaktiv
  • Øjebliklig indsætning af penge: Inaktiv
  • Øjebliklig jobafslutning: Inaktiv
  • Halvering af transporttid: Inaktiv
  • Ekspres levering (salg og køb): Inaktiv
  • Ændring af handelsmandens tilbud: Aktiv
  • Genstand opgradering: Inaktiv
  • Købe færdighedspoint: Inaktiv
  • Anvende shaman: Inaktiv

Andre server indstillinger:
  • Bank overførelse: Aktiv
  • Omrejsende cirkus: Aktiv under hele arrangementet (allerede bygget med nuggets og bonds)

Her er en liste over belønningerne:

Erfaringsrankering

• 1. plads i erfaringsrankering → Western Friday tøjsæt,
  • 2. plads i erfaringsrankering → Western Friday våbensæt
  • 3. plads i erfaringsrankering → Western Friday hest og sadel
Duel rankering
  • 1. plads i duel rankering → Harvester's tøjsæt
  • 2. plads i duel rankering → Harvester's våbensæt
  • 3. plads i duel rankering → Harvester's hest og sadel
Fortkamp rankering
  • 1. plads i fortkamp rankering → J. Fry's våben, hest og sadel
  • 2. plads i fortkamp rankering → J. Fry's våben
  • 3. plads i fortkamp rankering → J. Fry's hest og sadel
Håndværks rankering
  • 1. plads i håndværks rankering →Brandmandens tøjsæt
  • 2. plads i håndværks rankering → Brandmandens våbensæt
  • 3. plads i håndværks rankering → 2 brandmands genstande
Konstruktions rankering
  • 1. plads i konstruktions rankering → Fængselsbrødrenes tøjsæt
  • 2. plads i konstruktions rankering → 3 genstande fra fængselsbrødrenes tøjsæt
  • 3. plads i konstruktions rankering → Fængselsbrødrenes hund og lænke
Eventyr rankering
  • 1. plads i eventyr rankering → Wright brødrenes tøjsæt
  • 2. plads i eventyr rankering → Lucille's våbensæt
  • 3. plads i eventyr rankering → 2 genstande fra Wright brødrenes udstyr

Fællesskabs mål for by rankering:
  • 1. plads i kirkebygning → Energi boks + spåkage (belønning for alle bymedlemmer)
  • 1. plads i den største mængde vundne dueller → Motivations boks + spåkage (belønning for alle bymedlemmer)

Regler for begivenheden:
  1. Generelle spil regler er gældende på denne server;
  2. Spillere, der bryder reglerne i spillet eller begivenheden, kan udelukkes permanent til begivenheden;
  3. Deltagere, der modtager en permaban i spillet under begivenheden, diskvalificeres og modtager ingen belønning, som tildeles den næsthøjeste position;
  4. Det er tilladt at bruge genstande modtaget fra opgaver;
  5. Det er tilladt kun at bruge engelsk i saloonchats;
  6. En spiller kan kun vinde i en kategori. Hvis du vinder i mere end en, har du chancen for at vælge hvilken kategori (og belønning) du vil vælge. I de andre kategorier springes du over, og belønningerne tildeles spillerne fra de næste positioner.
  7. Valentinsbegivenhed er ikke tilgængelig på serveren. Den indsamlede begivenhedsvaluta kan ikke bruges.
  8. Ubrugt nuggets overførselspolitiks
    • De Nuggets, som er købt under begivenheden, som ikke blev brugt i sin helhed under den klassiske begivenhed, kan overføres til spillerens hovedkonto på deres lokale marked.
    • De Nuggets, som er modtaget (fx login bonus) under begivenheden, som ikke blev brugt i sin helhed under den klassiske begivenhed, kan ikke overføres til spillerens hovedkonto på deres lokale marked.
    • Enhver genstand købt under begivenheden skal udelukkende bruges til begivenheden, og kan ikke overføres til spillerens hovedkonto på deres lokale marked.
    • For at anmode om ikke brugte nuggets, kontakt venligst vores support team!

Begivenhedens tidstabel:
  • 15.02.2021 → Begivenheden starter
  • 15.03.2021 Kl 14:00 CET → Begivenheden slutter og serveren vil blive lukket
  • 16.03.2021 → Vinderne bliver annonceret

Hvad venter du på? Deltag i dette gammeldags eventyr, og del din feedback her!

Jeres The West Event Team!
Remark: In the event of any contradiction or change the original announcement shall prevail.

jytzen

Medlem
Forhåbentligt med mindre frustrationer end sidst ;-)
Jeg tror vi tænker på to forskellige ting, jeg har været med til både classic og fk, og det var fk-event der var mest frustrerende som jeg husker det - classic ligger flere år tilbage.....

MNNielsen

Team medlemmer
Jeg tror vi tænker på to forskellige ting, jeg har været med til både classic og fk, og det var fk-event der var mest frustrerende som jeg husker det - classic ligger flere år tilbage.....
ja international goldrush i 2018 var jeg ikke med til :-D min eneste internationale event har været IFBC3, og det var ikke fantastisk, men endnu en gang sidder jeg i admin teamet, så jeg kan kun deltage 'bag facaden'

jytzen

Medlem
Det var ikke goldrush for det var jeg ikke med til, tror det er længere siden. Vi havde en dansk by men jeg kan ikke huske hvem der var med udover en som er stoppet nu - spillet så ud som da vi startede i sin tid, det er alligevel meget anderledes :-)

MNNielsen

Team medlemmer
Det var ikke goldrush for det var jeg ikke med til, tror det er længere siden. Vi havde en dansk by men jeg kan ikke huske hvem der var med udover en som er stoppet nu - spillet så ud som da vi startede i sin tid, det er alligevel meget anderledes :)
ahh en classic event :-D

Esmaralda

Aktivt medlem
Hvem er med på Classic World serveren...?

Skal vi evt. lave en by sammen...?
Hvis I har lyst, så har jeg en lille by i morgen tidlig :-) "Denmark"

Senest redigeret:

jytzen

Medlem
Kære Inno - det her er en ommer, det er IKKE classic det her, det er "normalt" men uden sæt og events ol - prøv at bladre lidt i logbogen, nogen år tilbage, da havde vi en RIGTIG classic, og det var meget anderledes. Det er synd for de tilmeldte som forventede classic :-(

men ellers går det godt :-) hvis man kan lide at være KO nærmest konstant.........