Januars måneds fortkamp

Tråd i 'Konkurrence' startet af Foaly, 10. Jan 2019.

Del siden

1. Foaly

Foaly Community Manager Teammedlem

Antal 'synes om' modtaget:
    32
    Ærede Cowgirls'n'Cowboys!

Velkommen til The West Fortkæmperne! Denne måneds fortkampskonkurrence giver en kamp på hver server. Kampene falder således:

Colorado fortkampen erklæres den 24/01 om aftenen og udkæmpes den 25/01 kl. 21:00

Dakota fortkampen erklæres den 25/01 om aftenen og udkæmpes den 26/01 kl. 21:00

El Dorado fortkampen erklæres den 26/01 om aftenen og udkæmpes den 27/01 kl. 21:00

Jeg har her ridset deltagelsesreglerne op, men ikke begrænset hertil:

1. Jeg har oprettet en række NPC karakterer til at forsvare/angribe fortet.
    2. NPC karaktererne er en del af Old Hamburg, de er ikke duellerbare og man kan derfor heller ikke sætte en dusør på dem!
    3. Jeg vil forsøge at gøre det udfordrene, hvilket jeg nok kan have svært ved. Vi må lige se hvor dygtige I er ;)
    4. Jeg vil til denne konkurrence byde alle deltagere på 25 bonds. Dette fordobles ved sejr.
    5. Der er ingen krav til aktiv deltagelse, men det øger chancen for sejr!
    6. Jeg vil trække lod om dele af Henry Miller sættet efter tabellen herunder.
    7. Jeg forventer at der er truffet beslutning om fortkampsleder, senest når jeg erklærer kampen ellers leder Henry Walker NPC og han er meget doven! Hvis man ønsker at være fortkampleder eller blot vil fortælle hvem I har besluttet skal være det, så skriv enten i spillet, her på forum eller i en ticket.
    8. Fortkampslederen vælger om I skal angribe eller forsvare!
    Jeg vil opdatere listen, hvis der kommer ting frem jeg har glemt, eller slet ikke tænkt over.
    • Hatten gives til fortkampslederen af den første kamp. Ja I læste korrekt, der er en gevinst for at lede kampen! Og denne udelukker ikke en fra den efterfølgende lodtrækning! Denne uddeles ved lodtrækning, hvis ingen vælger at lede slaget, da henry ikke har plads til flere hatte ;)
    • Halskæden gives for at kampen slutter med en eller flere i DT efter kampen.
    • Trøjen gives for at kampen slutter med en eller flere på ET efter kampen.
    • Støvlerne gives for at kampen slutter med en eller flere på ST efter kampen.
    • Bukserne gives for at kampen slutter med en eller flere på AT efter kampen.
    • Bæltet gives for at kampen slutter med en eller flere på porten efter kampen.
    • Distance duel våbnet gives for at kampen slutter med en eller flere i kasernen efter kampen.
    • Nærkampsduel våbnet gives for at kampen slutter med en eller flere på hovedkvarteret efter kampen.
    • Geværet gives for at kampen slutter med en eller flere på lageret efter kampen.

Jeg håber det er med til at gøre det udfordrene og ikke bare bliver et irritationsmoment!

2. chelsea h-p

chelsea h-p Premium "Quest" Member

Antal 'synes om' modtaget:
    1
    Jeg vil gerne melde mig som FK leder på Colorado, hvis ingen andre har lyst.

Foaly synes om dette.