Jule Konkurrence

DeletedUser338

Guest
Alle der modtager vores nyhedsbrev har modtaget den samme besked :)
Derudover er det ikke en konkurrence, men en besked om julekalenderen i spillet.

DeletedUser1364

Guest
Ej ej ej... De forskellige gode og sjove jule buffs, som lakridserne og julebolsjerne er vel ikke sparet væk???

De første par dage har jeg fået majs og sukker, hvilket jeg ikke ligefrem synes bringer julesmilet og stemningen frem hos mig.
I en anden tråd, nævnes der at Innogames kunne havet fundet på at fjerne dem, da vi så ikke bruger deres shop på buffs, men sådan er Innogames da ikke her i juletiden, vel?

Jeg håber at høre svaret om vi "blot" kan regne med almindelig produkter i den så alt for flotte julekalender?

DeletedUser1344

Guest
Jeg har modtaget græskar :unsure:
Dem kan jeg jo selv finde ude i marken...;)

Colton

Guest
Jeg venter til den sidste dag, med at dømme den her jule event. :-)
- Jeg må erkende at det ikke chokere mig meget, hvis ikke der sker noget andet end det her. Men lad os håbe.

God Jul til alle! :-) Husk at komme ud og kaste med lidt sne, uanset alderen ;)

skjoldan den nye

Guest
man skal aldrig være ked af gratis ting men desværre er det jo ik rigtigt noget dem i højere lvl har brug for ej heller er det sjovt og åbne og se hvad der gemmer sig bag lågen

men vi komme nok aldrig til at se julebolsjer-lakrids og alt det andet og se mere da dette spil er blevet et penge spil (jeg kan stadig huske da jeg startede og de reklamerede med det var gratis og spille)

men ja drømmer da stadig om lidt sjovere juleting her det er lidt sløjt med det bortset fra lidt sne på butikken

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser925

Guest
ja- det skal de godt nok - men det bliver de ikke mere spændende af. Ville nok hellere have fundet de kartofler selv - og så finde noget spændende i julekalenderen hver dag.

Der er ikke den store begejstring forbundet med 2 bønner eller 5 kartofler.