Konkurrence: Design dit eget æg!

DeletedUser338

Guest

Kære cowboys og cowgirls!

En lille påske konkurrence skal I da også have

DESIGN ET THE WEST INSPIRERET PÅSKEÆG

Det går kort og godt ud på at designe et The West inspireret påskeæg.
Vis dit flotteste påskeæg her og du har chancen for at vinde flotte præmier

Vinderen bliver "ægget" med 400 guldklumper
mens de efterfølgende 2 får henholdsvis 300 og 100 guldklumper

Sådan deltager du:

Post dit indlæg i denne tråd inden den 21-04-2014 kl 23:59

Der må kun indsendes et forslag fra hver spiller

Vi glæder os til at se jeres kunstneriske indlæg

Jeres The West Team​

DeletedUser1095

Guest
Måske der manglede noget uddybende information om hvordan det skulle laves. om det var et irl æg man skulle lave. Pap eller gips æg. Eller det var en tegning i hånden eller på pc.

Eller om der var frit valg på den kunstneriske side. :):)

humudu

Guest
Ja jeg vidste ikke om det var et rigtigt æg eller hvad der menes :)

DeletedUser338

Guest
Hvis det var tilfældet kunne man have spurgt efter disse informationer, sådan at det kunne forklares.

DeletedUser1097

Guest
Helt seriøst.......

Hvad er det lige som folk ikke forstår ved, at man skal DESIGNE sit eget æg?

I forventede vel ikke at i skulle lave et rigtigt æg og sende til innogames?

Kom nu ind i kampen og lad være med at forsøge at finde fejl og mangler i alle de indlæg der kommer fra moderatorer....... jeg vil tro at alternativet bliver at vi slet ikke får muligheden for at deltage i sådanne konkurrencer, hvis det altid kun er brok, brok og endnu mere brok som er feedback.

DeletedUser1095

Guest
jamen så må du meget gerne uddybe hvad vi så skal. Skulle vi bruge et rigtigt æg vi skulle dekorere og tage et billede af og sende ind. Eller skulle vi dekorere et virtuelt æg og sende ind?

Eller hvordan vil du designe dit æg? kunne jo være en det var en tegning af et æg bare. Det er da ikke nemt at vide. Syntes det er meget svævende.

Så kan godt være det bare er mig der er langsomt opfattende. Men hvad. Sådan er jeg. :)

DeletedUser338

Guest
Jeg kan ikke vide hvad i tænker. Er der noget i nogen indlæg i ikke forstår, så må i altså spørge efter yderligere informationer.

Vi har kørt denne konkurrence i 4 forskellige spil og dette var det eneste spil, hvor folk ikke "forstod" hvad det gik ud på.
Hvordan vi skulle vide, at beskrivelsen ikke var passende, må jeg være svar skyldig på.

Et tegning af et æg, er et bud på et design.
Du kan designe mange ting og på mange måder, om du tegner det eller laver en tre-dimensionel præsentation af et æg.

DeletedUser1097

Guest
jamen så må du meget gerne uddybe hvad vi så skal. Skulle vi bruge et rigtigt æg vi skulle dekorere og tage et billede af og sende ind. Eller skulle vi dekorere et virtuelt æg og sende ind?

Eller hvordan vil du designe dit æg? kunne jo være en det var en tegning af et æg bare. Det er da ikke nemt at vide. Syntes det er meget svævende.

Så kan godt være det bare er mig der er langsomt opfattende. Men hvad. Sådan er jeg. :)
Jeg er helt sikker på, at havde du lavet et æg i paint, så havde det deltaget i konkurrencen.
Det samme ville et irl billede af et æg du selv havde malet nok også.
Bare de begge havde et TW motiv af en slags.

Det mindste man kan gøre, er da at gøre et forsøg, det tager ingen skade af.

Her bagefter ærgrer jeg mig da gul og grøn over at jeg ikke bare lavede et æg i paint, pyntet med et eller andet western motiv........det havde da været de nemmeste 400 guld jeg nogensinde kommer i nærheden af.

DeletedUser1095

Guest
Der er vi enige. Ærgre mig da også nu. Men nu er mit kunstneriske talent ikke så stort så tænkte da at jeg da ikke havde en chance. Men så ved jeg da det til en anden gang at jeg bare skal deltage i alt da chancen for at folk deltager ikke er ret stor. ;)