Konkurrence: Lotteri

DeletedUser218

Guest
Tillykke selvfølgelig til vinderne :-) (GGRRR) det ikke blev mig :-P

Men Liam, jeg vil sige stort tak til dig og teamet for endelig at lave en konkurrence. Det er dejligt i endelig har lavet en, og jeg må egentlig sige at alle "slags" er velkommen for mit vedkommende.
Så tak fordi du siden start har været .dk's CM og igen at der endelig kom en konkurrence.

DeletedUser1153

Guest
Konkurrencen (lotteriet) var fint nok. Det var bare lidt pudsigt, at dag (torsdag) og dato (12.) ikke passede sammen. ;)

DeletedUser1588

Guest
Dejligt med en konkurrence - lad det blive en vane ;)

Ved at der kører ugelig konkurrence på nogle verdener - hvor spillerne indbetaler enten 5.000, 10.000 eller 15.000 $ og så er med i en konkurrence derefter, med 1., 2. og 3. præmie, eller med puljen som gevindst - kunne være interessant :)

BoddyKiller

Guest
Rigtig fin konkurrence, dog er der en fejl i den. Jeg vandt ikke D: :(
Ej, super fed konkurrence. :)

DeletedUser338

Guest
Der kommer flere konkurrencer :)

Og jo flere der deltager, jo større kan de blive.

DeletedUser1177

Guest
Så er vinder nummeret blevet afsløret i post 2. Der er kun to der har gættet rigtigt. Stampe og Yrsel. Disse deler derfor præmien på 600 guldklumper. De får hver især 300 guldklumper hver. De bedes skrive en support ticket for at få deres præmie udbetalt. Rigtig mange gange tillykke herfra

Teamet vil endvidere gerne høre jeres kommentarer til denne type konkurrence. Så lidt ris og ros vil vi blive glade for.
Rigtig dejligt med sådan en konkurrence, jeg har personligt været mere aktiv på forum end jeg plejer.

Jeg glæder mig til I finder på en ny konkurrence.