maintenance

DeletedUser338

Guest
Så vidt jeg ved kom vi ikke i vedligeholdelsestilstand i dag. Der blev ikke opdateret noget.
Men der var et nedbrud på visse servere - som ikke er til at forudse, og dermed annoncere før tid.

DeletedUser338

Guest
Det ville jeg da gå ud fra, da ud skriver indlægget i dag - og der ikke har været nogen opdateringer de sidste par dage. :)

Men det var der så idag, uden i gad give besked først..

Er det ikke noget i kunne overveje at give folk lidt tid, inden i lukker ned ?

DeletedUser338

Guest
Jo, det ville jeg ønske at vi gjorde.
Jeg fik først besked på det, efter vi havde opdateret.

Men har efterspurgt bedre informationer.

DeletedUser1095

Guest
Tror ikke der var så meget maintenance i det i dag. Der var vist nærmere en der snublede i nedledningen.

Men ja det er da så belastende at de ikke kan give besked om det i stedet for bare at trække stikket.

Edit. På den anden side så tror jeg efterhånden i grunden at de er pokkers ligegalde med hvad de får af vide.
For de lytter ikke til deres kunder anyway med ret meget.

Senest redigeret af en moderator:
LOL... det er da dumt sagt...

Så er det OK bare at lukke ned, så i har annonceret at I LØBET AF DAGEN kommer der en opdatering ?

Kan du så ikke lave en annoncering der lyder :

Der kommer løbene opdateringer fra 11/11/2014 og i fremtiden...

DeletedUser338

Guest
Vi kan ikke give mere præcise tidspunkter end selve dagen. Det er ikke altid tidspunktet er vidst..

DeletedUser1095

Guest
Er jeg den eneste der ikke kan logge på nu efter de har rodet med tingene igen ?

DeletedUser1671

Guest
The West forsiden:

(I dag klokken 14.11)
Arizona vil ikke være tilgængelig i omkring 5 minutter!

Det er nogle lange 5 min..!!
- Jeg kan heller ikke logge ind

DeletedUser1095

Guest
De har garanteret rodet med noget igen de skulle holde nallerne fra og så kører en back up

DeletedUser925

Guest
Nu har der stået vil ikke være tilgængelig i 5 minutter i omkring en time.

Sært nok viste en i chatten på beta at der ville komme en opdatering her. Kan se at andre spil annoncere med kommende nede perioder flere dage i forvejen, så hvordan kan det være at os der er online er de sidste der får besked her i TW ??

DeletedUser338

Guest
Der er gået fejl i serveren, der skal hente alle billeder og filer til serveren. De arbejder på sagen :)

DeletedUser1095

Guest
Du er dygtig i dag Liam. I dag kommer der i det mindste lidt info. ;)