maintenance

DeletedUser925

Guest
back online - nu uden adventures - det varede så i ca 24 timer :hmf:;)

DeletedUser338

Guest
Jeg har ingen ide, der er ingen opdateringer annonceret eller opdateret noget i dag :)

DeletedUser1095

Guest
øhhm det kan så ikke passe Liam. For der er da kommet en ny eventyr opgave på Briscoe. og på V4 for nogle spillere. Deruover er der nogle juleopgaver hvor Henry vil give gaver til Waupee,Maya og Sheriffen. Og man så skal vælge ud fra de hints de kommer med. Der er så 4 valgmuligheder for en gave til dem hver.. ? En opgave sekvens der starter med Waupee med at jage pumaer i tre timer er der også kommet. Påfor nogle spillere på nogle servere.

Den med juleopgaver, Jage pumaer og eventyropgave har jeg fået alle tre på Briscoe. På V4 har jeg kun fået juleopgave. Andre har fået alle tre derinde.

Må indrømme at det er ikke særlig meget information der slipper ud om tingene. Åbenbart heller ikke til dig så. På Arizona har jeg ingen af dem.

Så et eller andet er der da sket i dag.

Senest redigeret af en moderator:

Maltese

Medlem
Jeg har ingen ide, der er ingen opdateringer annonceret eller opdateret noget i dag :)
Du er nok blevet holdt ude i kulden Liam :D

Der er kommet en opdatering med nogle nye opgaver. Jeg har fået en ved Waupee hvor der skal jages puma i 3 timer.Den hedder Broderen i norden (Alt lyset berører). En anden opgave hvor man skal deltage i et eventyr. Den hedder Ruffians of Tombstone og er på engelsk (Den giver iøvrigt 15 Veteranpoint og så er den slut. Hold op det er dårligt)

Nogen har så fået en juleopgave, ik mig. Den vil jeg da også gerne have ?

Kan du ik lige se at fedte lidt for din chef komme tilbage ind i varmen, så du kan finde ud af hvad der sker og så fortæl os andre det :D

Senest redigeret:

DeletedUser1652

Guest
Omkring de nye opgaver, tror jeg der er tale om en fejl et eller andet sted... de er kun nogle steder, og mangler stadigt at blive oversat.

Nu må Inno snart spænde hjelmen og komme ind i kampen igen, for der er da slet ikke styr på noget længere, og manglen på information er under al kritik.

DeletedUser925

Guest
øhhm det kan så ikke passe Liam. For der er da kommet en ny eventyr opgave på Briscoe. og på V4 for nogle spillere. Deruover er der nogle juleopgaver hvor Henry vil give gaver til Waupee,Maya og Sheriffen. Og man så skal vælge ud fra de hints de kommer med. Der er så 4 valgmuligheder for en gave til dem hver.. ? En opgave sekvens der starter med Waupee med at jage pumaer i tre timer er der også kommet. Påfor nogle spillere på nogle servere.

Den med juleopgaver, Jage pumaer og eventyropgave har jeg fået alle tre på Briscoe. På V4 har jeg kun fået juleopgave. Andre har fået alle tre derinde.

Må indrømme at det er ikke særlig meget information der slipper ud om tingene. Åbenbart heller ikke til dig så. På Arizona har jeg ingen af dem.

Så et eller andet er der da sket i dag.
juleopgaven har jeg kun fået på beta- hvor den var vild fyld med fejl så den kørte i uendelige løkker.

Man er holdt op med at teste åbenbart- eller er alle verdener blevet til beta?

DeletedUser338

Guest
Du er nok blevet holdt ude i kulden Liam :D

Der er kommet en opdatering med nogle nye opgaver. Jeg har fået en ved Waupee hvor der skal jages puma i 3 timer.Den hedder Broderen i norden (Alt lyset berører). En anden opgave hvor man skal deltage i et eventyr. Den hedder Ruffians of Tombstone og er på engelsk (Den giver iøvrigt 15 Veteranpoint og så er den slut. Hold op det er dårligt)

Nogen har så fået en juleopgave, ik mig. Den vil jeg da også gerne have ?

Kan du ik lige se at fedte lidt for din chef komme tilbage ind i varmen, så du kan finde ud af hvad der sker og så fortæl os andre det :D
Der kom nye opgaver med i en anden opdatering i går. Åbenbart to opdateringer i går.

Omkring de nye opgaver, tror jeg der er tale om en fejl et eller andet sted... de er kun nogle steder, og mangler stadigt at blive oversat.

Nu må Inno snart spænde hjelmen og komme ind i kampen igen, for der er da slet ikke styr på noget længere, og manglen på information er under al kritik.
Fuldstændig enig og vi snakker om det næsten hver dag.. Håber den nye LCM vil kunne bringe dette i forbedring.

juleopgaven har jeg kun fået på beta- hvor den var vild fyld med fejl så den kørte i uendelige løkker.

Man er holdt op med at teste åbenbart- eller er alle verdener blevet til beta?
Den skulle meget gerne være rettet fra beta udgivelse til den kommer til vores markeder.

Maltese

Medlem
Ja der kom opgaver til nogen spillere, ikke til alle.

Der er folk på Briscoe der har fået en juleopgave, jeg vil da gerne have et svar på om jeg (og andre der ikke har fået den) også får den opgave ?

DeletedUser1095

Guest
Ja for ellers må i da føle jer godt snydt.

Men vi ved så heller ikke hvad vi skal efter at ønskerne er opfyldt.

Ved at skjolddan fik en nøddeknækker på V4. Jeg fik ikke noget for den samme opgave. Dog løst han den ikke korrekt. Det gjorde jeg men fik ikke noget.

DeletedUser338

Guest
Ja der kom opgaver til nogen spillere, ikke til alle.

Der er folk på Briscoe der har fået en juleopgave, jeg vil da gerne have et svar på om jeg (og andre der ikke har fået den) også får den opgave ?
Den blev vidst taget ned, da opgaverne stadig var på engelsk :)
De kommer igen.

For SATAN !.. Utroligt at i stadig ikke kan give info, men du ved vel igen igen ingenting om det Liam....

Senest redigeret:

DeletedUser925

Guest
Jeg vil da i den forbindelse lige nævne at andre spil godtgør den tid man ikke har kunnet logge ind fra ens præmium tid, da det jo er tid man har betalt for som man reelt ikke kan bruge til noget.

Maltese

Medlem
Dagens opdatering kom så stadig ikke med juleopgaven til os der endnu ikke har fået den.

Har du nogen ide om hvornår den kommer ? Bliver det inden jul ?

DeletedUser338

Guest
Den skulle gerne starte den 18.

Og nej, når opdateringen ikke er planlagt og bliver opdateret mens jeg er på arbejde/skole, så er der meget lidt jeg kan gøre :)

DeletedUser925

Guest
Den skulle gerne starte den 18.

Og nej, når opdateringen ikke er planlagt og bliver opdateret mens jeg er på arbejde/skole, så er der meget lidt jeg kan gøre :)
Ja men de burde jo vide det flere dage før, men der er åbenbart ikke tradition for at melde det ud.

Kan igen sige at andre spil melder ud en uge i forvejen.

Ja jeg er begyndt at se efter andet at spilde min tid på ;)
Og holder mig efterhånden langt væk fra spil der er fra INNOGAMES,- de er ikke ligefrem i høj kurs hos mig mere.

Og ja,- jeg er udmærket klar over at det ikke er din skyld:)

DeletedUser338

Guest
Når vi får en ny LCM og hele deres holdskifte ændring har taget form, så vil der helt sikkert ske ændringer.
Jeg glæder mig ekstremt til, at vi igen får informationer fra opdateringer osv.. Det er ekstremt irriterende at få at vide, at der blev opdateret og vi intet har fået at vide.

Dette er dog ikke et problem i andre spil, så vidt jeg ved.
Det er vist "kun" grundet den store hold ændring, hvor det er gået helt skævt.

DeletedUser1095

Guest
Tror jeg da efterhånden på. Er da flere gange i dag det er gået galt nu efterhånden.:rolleyes: