Ny Verden: Colorado!

Forresten, får vi noget at vide omreglerne? Altså, hvis man har penge på lommen, mister man så dem. Har man ting/ penge på markedet, mister man så dem. Hvordan med igangværende opgaver osv.?

Celtics

Medlem
Lyder godt...

Jeg har omdøbt min kirke på level 306 til et stk inventar,,så må i finder ud af hvordan den skal flyttes :-D

DeletedUser1385

Guest
Liam kan vi ikke også få kastet en eliksir af en ny begyndelse mod os der tager skridtet og flytter vores karakter til den nye server?

Ressik

Nyt medlem
Kære Liam, glæder mig meget til den NY Verden, Håber vi Bliver mange flere der og får meget mer gang i The West igen.
Har et spørgsmål ang. : Hva med vores optjente Bonds - Guld Og ALLE Vores Penge ???
kommer alt dette 100 % med over i den NY Verden ???
Og Vores spiller profil med alt tilbehør og optjente ting kommer ALT dette osse med over 100 % .
Mvh. Ressik :D

DeletedUser338

Guest
Lidt info om migrationen:

Ting der flyttes med:
  • Penge
  • Bonds
  • Veteran point
  • Erfaringspoint
  • Karakterklasse
  • Statistik
  • Inventar
  • Færdigheder
  • Proffesion
  • Opskrifter
  • Opgaver
  • Præstationer
  • Venskabspoint
  • Premium indstillinger

Ting der ikke flyttes:
  • Telegrammer
  • Rapporter
  • Accepterede venner
  • Refererede venner
  • Bymedlemskab
  • Forts
Man kan ikke migrere, hvis:
  • Du har en konto på verdenen i forvejen
  • Din karakter er under niveau 40
  • Du har dueller eller jobs i gang
  • Du har auktioner i gang
Migrationen vil ikke ske med det samme, men ske løbende over natten. Du kan derfor ikke logge ind fra din karakter er sat til at migrere og indtil det er gjort færdigt.

DeletedUser1177

Guest
Jeg spiller både på Briscoe, Verden 4 og Arizona. Hvilken bliver automatisk overflyttet til den nye verden?

DeletedUser925

Guest
Vi er nogle stykker som har prøvet flytningen før, -både med flytning fra v1-v2 v3 og imellem beta serverne, så vi hjælper gerne hvis nogen har problemer.

Maltese

Medlem
Hva så, holder tidsplanen ? Bliver den nye verden åbnet i morgen ? Hvis det er tilfældet, så går jeg ud fra at vi i morgen kan anmode om flytning og så logge ind på Colorado onsdag 31/5 ?

DeletedUser338

Guest
Den holder, i forhold til, at jeg ikke har hørt noget, der skulle antyde andet.
Vi ser i morgen.

DeletedUser1683

Guest
Hejsa liam jeg tager snart på arbejde mit spille forhold er noget anderledes en de andres plelejer at gå kl ca 12:30 og er hjemme kl ca 00:00
jeg flytter fra brisco Migrerer jeg bare når jeg kommer hjem ca kl 00:00 med mindre det bliver udskudt ? :cool: eller skal jeg bare lukke verden 4 og Arizona :-)

Med Venlig Hilsen
-S-t-j-e-r-n-e--<>

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser338

Guest
Der kan nu migreres til Colorado.

Stjerne, du kan blot migrere, når du har tiden til det.