Opskrifter.

DeletedUser1571

Guest
Jeg syntes det er meget svært af finde/få de opskrifter man skal bruge. :)

Hvordan får man dem nemmest. ?
Tålmodighed :p De kan godt være svære, at finde. Hvis du omlægger dine skills til Handel. Så forøger du dine chancer. Tøj med held, er også vigtigt. Sølv og Guldjobs er der du vil kunne være heldigere. Men det kræver at du har et højt held. Du er velkommen til, at fange mig inde på en af serverne, hvis du skal have hjælp til omlægning af skills. :) Det har også en betydning for hvilken karakter du har valgt. Eventyrere er f.eks heldigere. Ellers kan du måske også lave en aftale med nogen fra din by om, at hvis de finder dem du mangler, så bytter du med produkter.

Esmaralda

Medlem
Jeg har ledt med lys og lygte, oprette en kontakt annonce på Dakota fælles byforum, for at høre om der skulle være nogen der skulle ligge inde med en opskrift på Bageform.

Men desværre har ingen reageret på efterspørglsen, kan det være rigtigt at den er så svære at finde eller er den slet ikke "lagt ind" i spillet endnu...?

Klimatossen

Aktivt medlem
Jeg har ledt med lys og lygte, oprette en kontakt annonce på Dakota fælles byforum, for at høre om der skulle være nogen der skulle ligge inde med en opskrift på Bageform.

Men desværre har ingen reageret på efterspørglsen, kan det være rigtigt at den er så svære at finde eller er den slet ikke "lagt ind" i spillet endnu...?
Det er kun de folk der har valgt smed som håndvæk der kan få det... Som jeg huske skal du til Isoleret farm (arbejdsgiver) øverst og acceptere en opgave og så til din håndværks mester...

Senest redigeret:

Esmaralda

Medlem
:) Dejligt med lidt hjælp
Så fik jen endlig skaffet mig en bageform, så nu kan jeg være med i den store bagedyst :-D

MalnaBorg

Moderator
På el dorado er vi da gode til at handle med hinanden i den her opgave, Vi har fælles forum hvor vi skriver hvad folk mangler og har brug for.

MalnaBorg

Moderator
Okay. Men der er vel ikke nogen som siger at enkelte personer skal give så meget ?

Som sagt så fik jeg sådan set ingen mulighed næsten for at give nogen af mine produkter.
Og det cirkus behøver vel ikke blive lavet så hurtigt som muligt.

Esmaralda

Medlem
Jeg når meget sjælden at få lov til at give noget til vores cirkus, så den opgave har jeg helt opgivet. men så kan jeg da hjælpe med at rejse teltet i et par timer :)

Klimatossen

Aktivt medlem
Altså som jeg ser det, så er cirkusset der i lige mange dage om det bliver rejst på først eller anden dagen, men man for da mest ud af at få det rejse på første dagen. Folk for jo 2 ting ud af at aflevere produkter, bonds og så opnår man at løse præstationen med at aflevere 7777 produktioner til cirkusset. Det med sammen holdet og fællesskabet er jo svært at holder oppe og få alle til at aflevere lige meget og bruge lige meget tid på at bygge cirkusset, da man jo også er konkurrenter.

MalnaBorg

Moderator
Måske også lidt konkurrenter.
Men syntes da bare ikke man skal brokke sig over at give "SÅ" mange varer, når det er inden for de første 6 timer at cirkusset har været "åbent"
Hvis vi var på 3. dagen eller sådan noget, så kan jeg forstå man måske var træt af altid at skulle give flere produkter end andre.