Påskebegivenhed 2021

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer

Howdy Cowboys og Cowgirls,

Vi kan mærke foråret overalt. Det betyder, at påsken kommer til The West. Som hvert år har du mulighed for at bekæmpe kendte våbenmænd. Big Fred, Van Cliff, Brinson og Westwood er tilbage til endnu et påske showdown! Fra 31. marts 12:00 indtil 23. april 12:00 har du chancen for at møde de formidable banditter, og hvis du er heldig, vinder du fantastiske nye ting.

General information om begivenheden:
  • Der er fire banditter til rådighed igen, en gratis og de andre koster henholdsvis 25, 150 og 800 nuggets eller henholdsvis 1500, 9000 og 48000 påskeæg for at udfordre. Hver kan duelleres en gang hver otte timer, men du har mulighed for at nulstille nedkølingstimerne ved hjælp af 12 nuggets eller 720 påskeæg.
  • Banditterne er ret svage, men hvis du taber, kan du udfordre dem igen efter din 8 timers nedkølingstid, eller alternativt kan du bestikke banditten og modtage din belønning med det samme.
  • Du mister ikke nogen sundhedspoint i slutningen af Showdown, så du skal ikke bekymre dig om at tage skade eller passere.
    Fire nye sæt er blevet tilgængelige til Showdown, hvoraf tre er præmier for at vinde dueller i Showdown, og det ene er en belønning for at slå banditterne et bestemt antal gange uden at tabe.
  • Påskeæg ligner de hjerter, som du samlede på Valentinsdag. Saml dem ved at udføre aktiviteter som job, dueller, quests, eventyr, fortkampe og modtag dem fra venner, og brug dem til at reducere nedkølingstiden til Showdown-dueller.
  • Glem ikke dine venner! Når du sender 20 påskeæg til en af dine venner, modtager du også 5 påskeæg også.

Vinder af begivenheden:
  • I slutningen af begivenheden modtager spilleren med det længste vinderstreek mod banditterne det specielle våbensæt: Tombstone legendariske våbensæt.
  • Bemærk, at der kun gives et sæt til en spiller i en verden, selvom der er uafgjort til 1. pladsen. I dette tilfælde trækkes vinderen tilfældigt af systemet.
  • Sættene, der er vundet på hastighedsservere, kan ikke overføres til normale verdener, når begivenheden slutter.
  • Du kan spore din nuværende rang i bunden af vinduet samt se niveauet for personen i første omgang.
  • Hvis du taber en duel, er det muligt at gemme din vinderække ved at bestikke banditten, ellers nulstilles dit nuværende streek til nul.

Opgaverække:
  • Tal med din ven, Henry in the Saloon, og hjælp ham ved at løse "Ringo er i byen" -linjen. Denne questline er designet til spillere på højere niveau baseret på spillerforespørgsler og kan tilgås over niveau 110, og for at fuldføre den vil du modtage "Tombstone jam" -præstationen
  • Baseret på din feedback fra Beta, har vi foretaget nogle justeringer og skabt den samme opgaverække til rådighed for spillere på lavere niveau - mellem niveau 45 og 109. Opgaverækken er næsten den samme, kun nogle opgaver er lidt lettere, og belønningerne justeres i overensstemmelse hermed. Hvad angår implementeringen i sidste øjeblik, har denne opgaverække ingen præstation

Nye samlesæt
Baseret på spillerforespørgsler har vi oprettet 3 nye samlessæt til dig: Påskekyllesæt, påskefårssæt og påskeharesæt. De kan købes i butikken mellem 2021-03-31 12:00 CEST og 2021-04-23 12:00 CEST. Derudover kan du i denne periode købe Avatar-del: 24 tønde pistol og Avatar-del: lokomotivførens hat sammen med 3 nye muffin buffs.

Nyt: Skjulte opgaver
For at gøre endnu mere spændende i årets påskebegivenhed har vi oprettet en skjult questline kombineret med en konkurrence til dig! Hvad du har brug for at vide:
  • Denne konkurrence løber mellem 2021-03-31 12:00 CEST og 2021-04-23 12:00 CEST.
  • Opgaverne vises kun hos bestemte opgavegivere for dig, hvis du opfylder kravene til hemmelig adgang.
  • I hver verden vinder den allerførste spiller, der fuldfører opgaverækken og modtager præstationen "Påskebonde" for den, 300 Nuggets. I hver verden vil der være en vinder undtagen Speed-serveren, som denne konkurrence ikke løber på.
  • For at modtage belønningen skal du sende os i diskussionstråden et skærmbillede om præstationen (eller kopi af beskeden i chatten om at være den første, der modtager den) og den verden, hvor du opnåede den. Efter vil vi kontrollere, om du var den første i din verden og give dig prisen. Denne procedure kan tage op til 7 dage.
  • En spiller er muligvis kun berettiget til at vinde belønningen i en verden. Hvis de vinder på mere, går de andre præmier tabt.
  • Medlemmer af The West Team er udelukket fra at deltage.
  • At videregive oplysninger om opgaverne er forbudt, før vi har vinderne for alle verdener. Hvis en spiller afslører nogen oplysninger, diskvalificeres de fra muligheden for at vinde nuggets for først at gennemføre opgaverække. Hvis de allerede har modtaget dem, forbeholder vi os retten til at fjerne dem.

Saml nye præstationer:
  • Tombstone jam
    Successfuldt gennemført opgaverækken "Ringo er i byen".
  • Påskebonde
    Successfuldt gennemført opgaverækken "Påske Showdown Samlesæt opgaver".
  • Klædt ud som en lille kylling
    Saml alle Påske kyllingens klædnings genstande.
  • Klædt ud som et får
    Saml alle Påske fårets klædnings genstande.
  • Klædt ud som en hare
    Saml alle Påske harens klædnings genstande.

Nu lad os se på de helt nye sæt:

Johnny Ringo

• +0.09 Styrke (per Level)
  • +0.09 Mobilitet (per Level)
  • +0.09 Fingerfærdighed (per Level)
  • +0.09 Karisma (per Level)
    • +0.8 Gemme sig (per Level)
    • +0.8 Sætte fælder (per Level)
    • +0.7 Sejhed (per Level)
    • +0.8 Reflekser (per Level)
    • +0.5 Lederskab (per Level)
    • +0.9 Helbreds point (per Level)
    • +0.6 Bygge (per Level)
    • +0.5 Handel (per Level)
  • +40% Forbedret produkt drop chance
  • +6 Multiplayer Angreb (Fortkamp bonus)
  • +2 Multiplayer Forsvar (Fortkamp bonus)
  • +0.03 Styrke (per Level)
  • +0.03 Mobilitet (per Level)
  • +0.04 Fingerfærdighed (per Level)
  • +0.04 Karisma (per Level)
    • +0.3 Gemme sig (per Level)
    • +0.3 Sætte fælder (per Level)
    • +0.5 Reflekser (per Level)
    • +0.5 Helbreds point (per Level)
    • +0.3 Bygge (per Level)
  • +1 Multiplayer Angreb (Fortkamp bonus)
  • +1 Multiplayer Forsvar (Fortkamp bonus)
  • +0.04 Styrke (per Level)
  • +0.04 Mobilitet (per Level)
  • +0.04 Fingerfærdighed (per Level)
  • +0.04 Karisma (per Level)
    • +0.6 Sejhed (per Level)
    • +0.7 Reflekser (per Level)
    • +0.6 Lederskab (per Level)
    • +0.7 Helbreds point (per Level)
    • +0.5 Handel (per Level)
  • +25% Erfaring fra job, duel og fortkampe
  • +3 Multiplayer Angreb (Fortkamp bonus)
  • +1 Multiplayer Forsvar (Fortkamp bonus)

Michael O'Rourke

• +0.09 Styrke (per Level)
  • +0.09 Mobilitet (per Level)
  • +0.09 Fingerfærdighed (per Level)
  • +0.09 Karisma (per Level)
    • +0.9 Finmotorik (per Level)
    • +0.9 Lederskab (per Level)
    • +1.0 Handel (per Level)
    • +1.1 Helbreds point (per Level)
    • +0.9 Dyreinstinkt (per Level)
    • +0.8 Sejhed (per Level)
  • 30% Regeneration
  • 20% Penge fra job, dueller og fortkampe
  • +120 Arbejdspoint
  • +0.05 Styrke (per Level)
  • +0.06 Mobilitet (per Level)
  • +0.05 Fingerfærdighed (per Level)
  • +0.05 Karisma (per Level)
    • +0.04 Finmotorik (per Level)
    • +0.04 Lederskab (per Level)
    • +0.04 Handel (per Level)
    • +0.04 Helbreds point (per Level)
    • +0.04 Dyreinstinkt (per Level)
    • +0.04 Sejhed (per Level)
  • +20% Regeneration
  • +100 Arbejdspoint

Bill Brocius

• +0.08 Styrke (per level)
  • +0.08 Fingerfærdighed (per level)
  • +0.05 Mobilitet (per level)
  • +0.04 Karisma (per level)
    • +0.7 Bygge (per level)
    • +0.7 Slagkraft (per level)
    • +0.7 Sejhed (per level)
    • +0.7 Reparere (per level)
    • +0.7 Finmotorik (per level)
  • +100 Arbejdspoint for arbejde som bedemand
  • 45% Forbedret held
  • +0.06 Styrke (per level)
  • +0.06 Fingerfærdighed (per level)
    • +0.5 Bygge (per level)
    • +0.5 Slagkraft (per level)
    • +0.5 Sejhed (per level)
    • +0.5 Reparere (per level)
    • +0.5 Finmotorik (per level)
  • +80 Arbejdspoint for arbejde som bedemand
  • +15% Arbejds motivation

Johnny Behan

[/SPOILER]
  • +0.09 Styrke (per level)
  • +0.09 Fingerfærdighed (per level)
  • +0.09 Mobilitet (per level)
    • +0.2 Slagkraft (per level)
    • +0.7 Undvige (per level)
    • +0.7 Sigte (per level)
    • +0.45 Taktik (per level)
  • +40 Penge fra job og dueller
  • +100 Arbejdspoint
  • +0.06 Styrke (per level)
  • +0.05 Fingerfærdighed (per level)
  • +0.05 Mobilitet (per level)
    • +0.6 Undvige (per level)
    • +0.6 Sigte (per level)
    • +0.3 Taktik (per level)
  • +23 Penge fra job og duller
  • +40 Arbejdspoint

Vinder våbensæt: Tombstone legende våbensæt

• +0.07 Styrke (per level)
  • +0.07 Fingerfærdighed (per level)
  • +0.07 Mobilitet (per level)
  • +0.07 Karisma (per level)
    • +0.6 Reflekser (per level)
    • +0.6 Sejhed (per level)
    • +0.6 Sigte (per level)
    • +0.6 Udstråling (per level)
    • +0.6 Taktik (per level)
  • +120% Hastighed
  • +32% Erfaring fra job, dueller og fortkampe
  • +40% Forbedret held
  • +32% Penge fra job og dueller
  • +30% Forbedret produkt drop chance
  • + 225 Arbejdspoint
  • +40 skade (Fortkamp sektor bonus)
  • +7 Angreb (Fortkamp og eventyr bonus)
  • +40 Modstand (Fortkamp bonus)

Som altid hav det sjovt og del din feedback Herunder!

Jeres The West Team

Senest redigeret:

Esmaralda

Medlem
Hmmm det ene event overtager det andet.... :rolleyes: Jeg synes at det er hyggeligt at der kommer event, men jeg ville også ønske at der var tid til at jeg også kunne koncentrer mig om andre opgaver.

MNNielsen

Team medlemmer
Det er lidt bevidst fra innos side at mere eller mindre køre begivenhederne så tæt - det er fordi der er en overvejende del af spillere som er i ret højt niveau, og derfor ikke har det store antal af normale opgaver

Esmaralda

Medlem
Så det er Innogames plan at skramme os væk der ikke er nået så langt med de forskellige opgaver..
Kunne det ikke tænkes at Innogames udvikler kunne bruge deres tid på at udvikle nye opgaver til de spillere der er så langt.

Hvis de hele tiden kommer med events og nye sæt, så når vi ikke at komme videre. Ja jeg kan jo bare lade være med at deltage i et event, men det gør så at jeg ikke får mulighed for at vinde de nye sæt, som ofte er bedre end de gamle..

MNNielsen

Team medlemmer
Hemmelige opgaver..? hvad er det

Er det opgaver som løses uden at vi er klar over at vi er igang med en opgave..?
Nyt: Skjulte opgaver
For at gøre endnu mere spændende i årets påskebegivenhed har vi oprettet en skjult questline kombineret med en konkurrence til dig! Hvad du har brug for at vide:
  • Denne konkurrence løber mellem 2021-03-31 12:00 CEST og 2021-04-23 12:00 CEST.
  • Opgaverne vises kun hos bestemte opgavegivere for dig, hvis du opfylder kravene til hemmelig adgang.
  • I hver verden vinder den allerførste spiller, der fuldfører opgaverækken og modtager præstationen "Påskebonde" for den, 300 Nuggets. I hver verden vil der være en vinder undtagen Speed-serveren, som denne konkurrence ikke løber på.
  • For at modtage belønningen skal du sende os i diskussionstråden et skærmbillede om præstationen (eller kopi af beskeden i chatten om at være den første, der modtager den) og den verden, hvor du opnåede den. Efter vil vi kontrollere, om du var den første i din verden og give dig prisen. Denne procedure kan tage op til 7 dage.
  • En spiller er muligvis kun berettiget til at vinde belønningen i en verden. Hvis de vinder på mere, går de andre præmier tabt.
  • Medlemmer af The West Team er udelukket fra at deltage.
  • At videregive oplysninger om opgaverne er forbudt, før vi har vinderne for alle verdener. Hvis en spiller afslører nogen oplysninger, diskvalificeres de fra muligheden for at vinde nuggets for først at gennemføre opgaverække. Hvis de allerede har modtaget dem, forbeholder vi os retten til at fjerne dem.
Det er en opgaverække som alle andre

Doctor

Medlem
I disse begivenheder plejer der typisk at være en genstand, der er svær at få fat på. I denne omgang er det både Behans bukser og kniv. Det er jo helt vanvittigt.

aama

Nyt medlem
Sværhedsgraden?! Men det er jo ikke svært - det koster bare sygt meget guld at vinde genstandene i Påskeshowdownet.
inde på TW-calc kan du se hvor meget der er droppet ud fra 306176 spins.

og der er de bukser droppet 91 gange som giver en 0,05% chance.

og kniven er droppet hele 3 gange som giver en som så er meget mindre.

dette går jeg udfra er vis du skyder mod den første.

Doctor

Medlem
inde på TW-calc kan du se hvor meget der er droppet ud fra 306176 spins.

og der er de bukser droppet 91 gange som giver en 0,05% chance.

og kniven er droppet hele 3 gange som giver en som så er meget mindre.

dette går jeg udfra er vis du skyder mod den første.
Med andre ord: Næsten umuligt at vinde de genstande :)

Esmaralda

Medlem
gå til spøgelses byen fx. efter solnedgang - kunne være en mulighed
Jeg tænker at det er denne besked:
Min kære, tak for din besked. Jeg klarer mig godt, og jeg håber også at du gør det. Efter alt der skete imellem os, blev jeg meget overrasket over at få en besked fra dig. Jeg kan stadig ikke glemme det, men jeg ved du kun gjorde, hvad du var nødt til, og at det altid vil være en hemmelighed. Selvfølgelig, fordi jeg var altid forelsket i dig, vil jeg aldrig tale om det. Hvis du ønsker at vide mere, om vores by og hvad vi laver i påsken, så kom venligst til vores hemmelige sted. Og vær ikke bekymret, ingen bor i denne by. Du er sikker, ingen vil se dig. Jeg vil vente på dig i morgen, efter solnedgang. Din bedste ven nogen sinde.
Som du svare på, men spørgsmålet er vist blevet slette igen..
Jeg står ved spøgelsesbyen nu, og her er ingen opgave til mig :confused: