Så køre der "konkurrence" (.net version)

DeletedUser218

Guest
MEN MEN....

Dette sker på the-west.net Klik link her og læs nærmere

Dette er nu 2. gang jeg ser og høre om at .net afholder denne slags "konkurrencer"
Nu kan man jo så lave den klassiske: "I mens på .dk verdenen" ->:tumble:

Jeg har spurgt ind til det før. Nu spørger jeg igen til hvad der lige skal til for at .dk får del i de her sjove glæder.
Det er sådan set ikke fordi jeg vil vinde noget. Men føler mig snydt af den danske version, når andre lande/the west verdener åbenbart kan holde "regelmæssige" konkurrencer af en slags.

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1097

Guest
Nu har jeg lige læst om den konkurrence, og den virker simpel og egentlig meget sjov. Den vil give det samme "kick" som at tjekke ens lottoseddel vel vidende at det altid er naboen der vinder. :-)

Skulle den komme på .dk serverne så vil jeg helt sikkert støtte initiativet.

Jeg vil dog godt rose support for den konkurrence vi havde sidst(selvom det er længe siden), hvor der desværre gik lidt kludder i præmierne...........selve konkurrencen var dengang rigtig god og udfordrende.

DeletedUser218

Guest
Ja det jo det. De er jo ganske opfindsomme, og rimlig nemme at finde ud af, for alle som spiller og i hvilken alder man nu er i. Så er ret ærgelig over der intet sker på det forum her og i spillet.

Selvom man prøver at pifte en stemning op :-P

DeletedUser1343

Guest
Nu må jeg nævne, at vi så sent som til Halloween forsøgte os med konkurrrencer her inde igen. Og jeg vil lade være med at nævne hvor mange der deltog, fordi det simpelthen er for deprimerende overhovedet at tænke på :(

Men er det den slags events I gerne vil se, så vil vi self overveje om vi kan lave noget lignende her på .dk. Det vil dog kræve at en hel del flere end normalt deltager ellers vil det blive en engangs forestilling, da der intet sjovt vil være ved at sidde og give præmierne ud til de samme 3 spillere på skift uge efter uge ;)

Men det vil højest sandsynligt ikke blive lige med det nu vi forsøger dette. Jeg er officielt på barsel (venter på en ny the west-spiller skal komme til verdenen inden for de næste dage forhåbentligt), så der er "kun" de 3 gæve gutter til at tage alt arbejdet og selv om eventet ser enkelt ud, så kan jeg se der er en del arbejde bag det for at få det til at køre uden problemer :)
Men er der flere her der synes som seekhunt at dette kunne være sjovt at prøve her, så kan I skrive i denne tråd og kan vi se det har interesse vil det klart kunne være en idé at prøve :)

Og selv om jeg ved jeg nu går lidt offtopic :eek:
Skulle I sidde med gode idéer til aktiviteter I synes kunne være sjove at have på forum i december/til jul, så hører vi dem gerne. Noget I ville deltage i og ville synes var sjovt..det behøver ikke nødvendigvis være konkurrencer, men alt I lige kan finde på :):)
Jeg synes det ville være fint at få en masse julestemning herind og hygge lidt sammen mens vi venter på juleaften :)

Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser218

Guest
Min pointe er sådan set heller ikke hvilken slags konkurrence som køre.
Bare mere at vi intet har her på the west, i forhold til andre steder.

Så jo mere aktivitet der skabes både fra os spillere og jer i teamet, jo flere vil jo komme på forum og begynde at følge med og deltage ;-)

Og håber da så alt går godt søde SUN, og ja noget jule"sjov" var da en ide at tænke videre over.

Cowboy Oddjob

Guest
Jeg synes da ideen er fed. Jeg skal være den 1. til at tilmelde mig, da det er en sjov måde at lave det på at man skal købe en lodseddel for ingame $.

En skide god ide synes jeg og det er da fedt at håbe på det, og at der så samtidigt er en stor pot til vinderen.

Måske kan man lave det sådan at en vinder udtrækkes til de 4 søndage i advendt?

Tror der vil være langt større deltagelse i konkurrencer hvis man kan deltage uden at skulle via forum, for jeg er først for nyligt begyndt at tjekke forum for nyligt og jeg har været med siden v1 var den eneste verden.

DeletedUser218

Guest
Nemlig Cowboy.

Og igen har jeg jo også pointeret at for os som almindelige spillere er det jo også svært at komme med idéer for konkurrencer, da jeg i hvert fald ikke ved hvor grænserne går til.

Så igen inspiration fra .net med en, som du selv nævner ganske nem konkurrence som alle kan være med i.
Eller det med at gemme koder rundt omkring på forummet og så videre.

Der skal ikke så meget til, og jeg tror tilgangen og aktiviteten på forummet vil blive meget bedre når folk begynder at se der altså også er liv her :-D

DeletedUser1343

Guest
Bare mere at vi intet har her på the west, i forhold til andre steder.
Meget naturligt vil der være mere på de større markeder, hvor de er flere folk til at lave og kører konkurencerne OG til at deltage. Men sammenlignet med andre spil som tjaaa..fx. FoE.dk :p ..så vil jeg da mene vi følger godt med ;)

Og håber da så alt går godt søde SUN
MANGE tak! :):)

Måske kan man lave det sådan at en vinder udtrækkes til de 4 søndage i advendt?
Spørgsmålet er om de der er tilbage i teamet kan nå at få det op inden da og kører det når de allerede har ekstra arbejde (pga. mig :unsure:). Der er en del mere arbejde bag den slags events end de fleste tror. Men idéen er rigtig god og ville passe godt til december ja :)

DeletedUser218

Guest
Du ved hvor du kan fange mig SUN ;-)

Så skal jeg med største glæde gøre alt jeg overhoved kan for at sætte noget i gang :-)

DeletedUser886

Guest
jule event :-)

Til det med advendts tingende - i kunne jo (måske) lave det sådan at man bare random fandt julegaver når man udførte jobs i TW - og så ligesom men valentins buketterne - man kan give den til hinanden :D

--undskyld for dumme stavefejl--;)

isi

Guest
I usa venter børn altid på hvad julemanden har lagt i sokken om natten den 24 Dec. Derfor er de tidlig oppe den 25 og se efter. I den gamle version var der et job "stoppe sokker", som næmt kunne blive genindført, og kombi med en quest så hvis du har en sok og f.eks. et søm før den 24, vil de blive omdannet til sådan en julemand sok, og så vil alle få en overaskelses gave den 25 om morgen f.eks. efter 04.00 om natten (officel tid for julemand besøg :rolleyes: )

DeletedUser1343

Guest
Jeg sender gerne idéer videre til InnoGames om hvad der kan gøres i spillet, men da det er ting der skal programmeres ind i spillet er det ikke noget vi som team kan afholde selv :)

Er der ikke noget I kunne tænke jer her på forum? Noget julet og hygsomt vi alle kan lave sammen? :)

DeletedUser218

Guest
Til det med advendts tingende - i kunne jo (måske) lave det sådan at man bare random fandt julegaver når man udførte jobs i TW - og så ligesom men valentins buketterne - man kan give den til hinanden :D

Hvis du ikke ved det frederikas, så kommer der sikker julekalender inde i spillet som der gjorde sidste år. Der kan man hver dag åbne en låge en finde en fin spændende gave :-)

----

Noget hygsomt ? hmmm.... jeg er så dårlig til at komme på idéer med de her ting. Men der er vel det normalle, poste sjove julefotos, jule vitser og den slags ?

merethe

Guest
Det ser skægt ud. Jeg synes det er en god ide

MEN MEN....

Dette sker på the-west.net Klik link her og læs nærmere

Dette er nu 2. gang jeg ser og høre om at .net afholder denne slags "konkurrencer"
Nu kan man jo så lave den klassiske: "I mens på .dk verdenen" ->:tumble:

Jeg har spurgt ind til det før. Nu spørger jeg igen til hvad der lige skal til for at .dk får del i de her sjove glæder.
Det er sådan set ikke fordi jeg vil vinde noget. Men føler mig snydt af den danske version, når andre lande/the west verdener åbenbart kan holde "regelmæssige" konkurrencer af en slags.

DeletedUser925

Guest

eg kan godt lide denne idé - da den opfordrer til at man aktivt skal opsøge de andre spillere - og det er noget der er brug for - efter at mange har glemt at bruge chatten i den nye version.

At få lidt gang i chatten igen - en god jule tanke - at det ikke bare er en selv der får noget ud af det.

DeletedUser218

Guest
Nu jeg tænker over det, fra frederikas idé.

Så kan jeg faktisk huske at der i grepolis en jul, "flød" gaver rundt mellem ø'erne i vandet som man skulle finde, så på den måde har innogames jo idéen med dette.

og ja ud over den julekalender vi jo sikkert får igen i år. Så kan denne ide jo måske laves til en konkurrence, med at pladsere "ting/gaver/noget" inde i spillet et sted på kortet man så skal finde. !

DeletedUser338

Guest
Nu jeg tænker over det, fra frederikas idé.

Så kan jeg faktisk huske at der i grepolis en jul, "flød" gaver rundt mellem ø'erne i vandet som man skulle finde, så på den måde har innogames jo idéen med dette.

og ja ud over den julekalender vi jo sikkert får igen i år. Så kan denne ide jo måske laves til en konkurrence, med at pladsere "ting/gaver/noget" inde i spillet et sted på kortet man så skal finde. !
Så er vi udover hvad vi i teamet kan gøre, for at starte en konkurrence for jer.
Alt hvad der skal tilføjes til spillets platform, er udviklernes bord, og de skal derfor programmere det først :)

DeletedUser218

Guest
Ja helt sikkert, var også derfor det var en meget langsigtet ide. Men i det mindste at innogames havde lavet det før i andre af deres spil.

Men ellers selve hoved indlægget i denne tråd, med hensyn til noget lotteri. Det kan vel forholdsvis nemt laves her til .dk også ?

DeletedUser338

Guest
Udførelsen er sikkert nem nok, det at lave det, sætte det igang og få det til at kører kræver meget planlægning og tid.
Det er ikke bare trækning af numre - Som vi viser jer :)

DeletedUser218

Guest
Er der mon sket noget nyt i den her sag om konkurrencer her for .dk the west.
I så fald bare hørt innogames om hvad de ville syntes af muligheder for os der kunne ske ?