Spørgsmål til mergen

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Jeg samler spørgsmålene her efterhånden som jeg finder dem - disse der er listet allerede er nogle der er kommet siden september 2021:

• Nu når præstationer, begivenheder gennemført mm bliver flytte med over, hvad så med de forskellige stats under Dueller, fortkampe, fremstille, konstruktion, eventyr og Hall of Fame ?!
  • Hvad med vores byer, bliver de også flyttet med, eller skal vi alle igang med at bygge nelt nye byer op...?
  • En forladt by er jo aldrig svær at finde, men jeg føler mig overbevist om at vi godt kan glemme alt om forts til os - på en allerede etableret server er de for længst taget allesammen, og det vil kræve en meget stor og stærk alliance at tilkæmpe sig et af dem.......
  • måske der skulle tilføjes spørgsmålet om vi bliver flyttet til en allerede etableret verden eller vi bliver sat på en nystartet så alle har en lige chance? - jeg ved det nemlig ikke - men ville give mening at der blev åbnet en ny verden til en merge.
  • er der frit valg fra hvilken dansk verden man må flytte over ?
  • bliver vores besked bakke slettet når vi flytter over til den nye verden...?
  • Hvilke servere bliver åbnet for os?
  • Hvordan med dk forum og internationalt forum, bliver de danske konti ført med til den internationale der?

Senest redigeret:

mixed by tukai

Nyt medlem
hvad med styrke forhold til feks hvis man bliver flyttet over til las vegas net serveren, hvor der er maks 1-3 spiller som der er i level 150. her tænker jeg jo på at mange af os dansker er i level 150 og derfor nok mange på las vegas server som vil føle sig snydt.

hvad med styrke forhold til feks hvis man bliver flyttet over til las vegas net serveren, hvor der er maks 1-3 spiller som der er i level 150. her tænker jeg jo på at mange af os dansker er i level 150 og derfor nok mange på las vegas server som vil føle sig snydt.
Las Vegas er den nyeste verden på .NET, så jeg tror ikke vi får lov til at flytte dertil

MNNielsen

Team medlemmer
det kommer ikke til at blive Las Vegas serveren - Jeg venter stadig på at få af vide hvilke migrationsruter der bliver åbnet, hvilket jeg ikke kommer til at få afvide på denne side af weekenden

The-bulldogDK

Aktivt medlem
spændende :) så slipper vi for at samle det hele sammen igen og jeg kan slippe mit hemmelig pakæsel fri på prærien igen :lol:
tror det glæder sig til at græsse på nye enge og smage noget nyt og frisk græs.. det andet er vist blevet for støvet :blink:

Harry

Nyt medlem
Nå nu vi bliver samlet med spillere fra andre lande/sprog bliver vores ting så omdøbt til deres international navn (eng)?

MNNielsen

Team medlemmer
Nå nu vi bliver samlet med spillere fra andre lande/sprog bliver vores ting så omdøbt til deres international navn (eng)?

Ja, hvis du ikke bruger den oversættelsesfunktion der er lavet med opdatering til version 2.171, og findes under settings i spillet - jeg har de sidste 10 dages tid testet den, og den er ganske fin

Esmaralda

Aktivt medlem
Ja, hvis du ikke bruger den oversættelsesfunktion der er lavet med opdatering til version 2.171, og findes under settings i spillet - jeg har de sidste 10 dages tid testet den, og den er ganske fin
Jeg har ikke den mulighed nu, bliver den først mulig når vi bliver lagt sammen...?

Vedhæftede filer

• The West.png
    The West.png
    677 KB · Set af: 9

Ressik

Nyt medlem
:-) godt være jeg spørger dumt, meen vil vi få alt med os over på den nye verden ?? Mener tøjsæt - produkterne - opsamlet penge - Guld - Bonds osv , håber jeg har forstået at det er alt vi tager med over ???

MVH . Ressik 8-)

MNNielsen

Team medlemmer
:-) godt være jeg spørger dumt, meen vil vi få alt med os over på den nye verden ?? Mener tøjsæt - produkterne - opsamlet penge - Guld - Bonds osv , håber jeg har forstået at det er alt vi tager med over ???

MVH . Ressik 8-)

det er i hvert tilfældet det meldingen er pt... og de sidste tests med de få fejl jeg fandt er ved at blive udbedret så det er snart kun et spørgsmål om dage inden startskuddet går

Ressik

Nyt medlem
det er i hvert tilfældet det meldingen er pt... og de sidste tests med de få fejl jeg fandt er ved at blive udbedret så det er snart kun et spørgsmål om dage inden startskuddet går

Mange taak for svaret MNNielsen. P.S. vi kører da vidre med opgaver og event i den nye verden , som på denne her ikk ???
Og hva med de Byer vi har oprettet, skal de laves på ny, eller Beholder vi vores færdigbygget Byer MNN ???

Senest redigeret:

MNNielsen

Team medlemmer
OG hvis i har 3 karakterer, altså en på hver verden kan i flytte ALLE 3, til 3 forskellige verdener

The-bulldogDK

Aktivt medlem
kommer der nye opgaver og andet spændende på den nye server ?
tænker bare at det ville være rart med nye og spændende ting at kaste sig over end samle de samme mange ting :) men det lyder godt med at vi får en masse med derover og ikke skal starte forfra med at samle tøj og penge sammen :up:

MNNielsen

Team medlemmer
alle serverne er ens, hvad angår opgaver osv - de nye opgaverækker osv er blevet nedprioriteret til fordel for at få denne merge til at ske

Esmaralda

Aktivt medlem
Når nu vi snart er pakket sadeltasken og redet over på den internationale server, så har jeg et lille spørgsmål :)

Når jeg sætter min konto/profil op til at oversætte til dansk, er det så noget jeg skal gøre på alle de computer jeg spiller fra....?
Jeg spiller nemlig fra både min private og fra min arbejdscomputer..