Spillerforslag til ugerapporten til Innogames

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
kom frisk med alle jeres forslag så i kan få indflydelse på fremtidens spil

Klimatossen

Aktivt medlem
Er det ikke muligt at få det lavet sådan, at når man køber ting i en butik, at man kan indtaster antallet man ønsker at købe i stedetfor at kun kan købe en af gangen. Man skal trykke to gange for at købe en ting i butikkerne i en by. Hvis man vil har nok æksler til at opnå 1337 æsler i level 3, så skal man trykke godt 72000 gange for at købe dem i en butik. 72000 tryk svaret til at holde ens karater i gang i 50 dage med 15 sek job. Det er sku ikke gennemtænkt og derfor håber jeg at det bliver ændret. Ligeså når man laver håndværk, kan man ikke også her får mulighed for at indtaste det tal der ønskes istedfor at trykke på plus med musen, så mange gange?!

Forslag til fortkamp. Kan man ikke ændre på sandsynligheden for at duelister laver kritiske træffer, så det er afhængig af afstanden til modstaneren? Jeg kan godt opnå en angrebsværdi på omkring 300 når jeg er i det rigtig tårn, så gør det ikke den store forskel at der er en lille straf på ca 50 i fuld afstand. Alle der har spillet før og begynder igen, som vil noget inden for fortkamp vælger duelister på pga kritisk træffer. Det er helt fint, men hvis man laver det sådan lige som afstand straffen. Så vil duelisterne stadigvæk ha deres fordel ved kritiske træffer, men knap så meget på større afstande. Duelister var jo nærkamps kæmper og ikke fjern afstandskæmper som sniper.

jytzen

Medlem
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man kunne lave pakkeløsninger på marked, f.eks når man bestiller en avanceret håndværksting hos en anden, så vil det være langt nemmere, sikkert og overskueligt hvis tingene kan pakkes med modtagerens navn på - og som en sidegevinst kunne det jo være at folk ikke ville stjæle når de måske ikke kan se hvad pakken indeholder - det vil også være nemmere at sælge og købe hele sæt med navn

Senest redigeret:

Celtics

Medlem
Jeg kunne godt tænke mig at man får set på ,at de ting der er blevet opgraderet til level 1,level 2 osv

Det ville være super ,hvis man kunne sælge dem igen til andre eller til omrejsende handelsmanden

Esmaralda

Aktivt medlem
Jeg kunne godt tænke mig at det blev muligt at udskifte sortimentet hos skrædderen, våbensmeden og blandet handel.
Det er jo ikke normalt at en forretning aldrig skifter ud i deres sortiment :)

Hvor tit eller om byen beboer evt, skal løse en opgave (fx 25 timers omrejsende handelsmand) for at kunne udskifte sortimentet i en af butikkerne, vil jeg ikke gøre mig klog på, men bare at det blev muligt.

Klimatossen

Aktivt medlem
Er det ikke muligt at dele dueller "rang listen" op i to, så er der en til de modig og en til kyllingerne, altså dem der står udenfor en by. Jeg har set flere gange at der er en der spiller sig op på toppen af Duel rang listen og så forlader sig by, som man ikke kan bliver duellet af dem som man selv har duellet på vej til toppen. Jeg synes at det er kylling agtigt, at forlade sig by, når man har nået toppen og så prale med at man er nummer 1. Derfor ser jeg gerne at det bliver delt op i to lister de modiges liste og kyllingerne liste.

MNNielsen

Team medlemmer
det kommer med enten på fredag til mødet eller i næste uges rapport :-)

Esmaralda

Aktivt medlem
Er det ikke muligt at dele dueller "rang listen" op i to, så er der en til de modig og en til kyllingerne, altså dem der står udenfor en by. Jeg har set flere gange at der er en der spiller sig op på toppen af Duel rang listen og så forlader sig by, som man ikke kan bliver duellet af dem som man selv har duellet på vej til toppen. Jeg synes at det er kylling agtigt, at forlade sig by, når man har nået toppen og så prale med at man er nummer 1. Derfor ser jeg gerne at det bliver delt op i to lister de modiges liste og kyllingerne liste.
Jeg synes da at hvis man har valgt at være duellant, så skulle man slet ikke kunne fra sige sig en duel ved at melde sig ud af byen og stå unden by.
Har man valgt at være duellant, så skal man da altid være klar til en frisk duel.
Så INGEN fredning til duellanterne :cool:

Esmaralda

Aktivt medlem
Jeg synes at det ville være et stort fremskridt for spillet, hvis innogames fik styr på linket til bedste arbejdstøj.

Når jeg er ude på en opgave, så benytter jeg linket til bedste arbejdstøj, men ofte så giver det tøj som der forslås mig en langt dårligere erfaring, dollars og heldig fund end hvis jeg tager mit Los Muertor sæt på..

Kan vi ikke få Inngoames til at medregne sætbonuser m.m. i arbejdstøj linket..?

jytzen

Medlem
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at priser vejledende priser på håndværksting bliver rettet til de reelle beløb, som det er nu skal man som håndværker se sig godt for og tælle efter for ikke at tabe penge, forstår ikke lige hensigten med det :-(

Esmaralda

Aktivt medlem
Jeg synes at det kunne være super fedt hvis det kunne gøres muligt at vi kunne snakke sammen under fortkamp og eventyr.
Det kan nogen gange være lidt svært at nåat skrive og så følge med i kampen :-)

MNNielsen

Team medlemmer
Jeg synes at det kunne være super fedt hvis det kunne gøres muligt at vi kunne snakke sammen under fortkamp og eventyr.
Det kan nogen gange være lidt svært at nåat skrive og så følge med i kampen :)
der er flere muligheder, som der anvendes i fx. Forge of empires af flere klaner til kortkampe - de understøttes godt nok ikke af innogames, men de er ikke ulovlige. Blandt andet kan der anvendes Discord samt skype, discord er nok mest anvendelig til dette formål vil jeg mene

Esmaralda

Aktivt medlem
der er flere muligheder, som der anvendes i fx. Forge of empires af flere klaner til kortkampe - de understøttes godt nok ikke af innogames, men de er ikke ulovlige. Blandt andet kan der anvendes Discord samt skype, discord er nok mest anvendelig til dette formål vil jeg mene
Jeg kender godt discord, men det kræver at folk skal opret en bruger der, og det er jo ikke sikkert at alle er interesseret i det, det derfor at jeg forslog at Innogams kunne udvikle noget til spillet der gør det muligt at vi bare kan tilslutte et heatset til deres computer og evt klik på et lille "heatset" ikon som var linket op til fortkamp og eventyr :)

Innogames kunne jo så også bruge den udvikling til mange af deres andre spil :-)

MNNielsen

Team medlemmer
Jeg kender godt discord, men det kræver at folk skal opret en bruger der, og det er jo ikke sikkert at alle er interesseret i det, det derfor at jeg forslog at Innogams kunne udvikle noget til spillet der gør det muligt at vi bare kan tilslutte et heatset til deres computer og evt klik på et lille "heatset" ikon som var linket op til fortkamp og eventyr :)

Innogames kunne jo så også bruge den udvikling til mange af deres andre spil :)
Jeg kan sagtens forslå det :)

aama

Nyt medlem
Hej jeg kan ikke se om det er forslået før, men jeg er nok ikke den eneste med tanken. enten at hæve grænsen for bonds eller gøre det muligt at konverter bonds om til breve med bonds.