Spillerforslag til ugerapporten til Innogames

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
desværre er der mange der opretter scriptsne hurtigere end vi kan nå at forbyde dem i systemet. Dk er ikke så slemt ramt som fx polen og tyskland...... men vi keder os ikke på den front.
Men vi er også nødt til at kode systemet så det kan genkende dem, og det arbejdes der på fra dev's side

Klimatossen

Aktivt medlem
Ja, men hvis folk blev permanemt bannet for at bruge scripts en gang, så stoppe de hurtigt med det. Det er den enkelte løsning på det problem. Det vil sikkert også koste medlemer...

MNNielsen

Team medlemmer
Ja, men hvis folk blev permanemt bannet for at bruge scripts en gang, så stoppe de hurtigt med det. Det er den enkelte løsning på det problem. Det vil sikkert også koste medlemer...
helt enig, men jeg er ikke de mest pædagogiske i teamet, der er flere :-D

måske man burde kigge på nogle af de opskrifter det er ok nogle af dem er sværere og skaffe men ikke ok nogle af den nærmest er umuligt at finde

aama

Nyt medlem
Kan vi måske få en oversigt over hvad der blevet meldt ind, så risikoen for at gentage sig selv eller andre minimeres :D

Esmaralda

Aktivt medlem
Det ville være en stor hjælp for mig, hvis vi havde en "knap" vi kunne klikke på for at vælge det bedste "løbe-/ridetøj" lidt på samme måde som vi har til at vælge det bedste tøj til de forskellige jobs :)

Og så selvfølge at udregningen af både job-tøj og ridetøj med regnede sætbonusser :cool:

MNNielsen

Team medlemmer
Bestemt, og det sender jeg med - er dog igang med CM'en for Polen at lave en lidt anden form for liste som måske også kan hjælpe lidt, men det er ikke ingame

MNNielsen

Team medlemmer
Det ville være en stor hjælp for mig, hvis vi havde en "knap" vi kunne klikke på for at vælge det bedste "løbe-/ridetøj" lidt på samme måde som vi har til at vælge det bedste tøj til de forskellige jobs :)

Og så selvfølge at udregningen af både job-tøj og ridetøj med regnede sætbonusser :cool:
Du får lige det polske link her: https://dziennikthewest.pl/zestawy-z-eventow-i-ich-zastosowanie/ det er til at arbejde med efter en oversættelse direkte fra browserbjælken

MNNielsen

Team medlemmer
det bliver der arbejdet på hos dev - lige nu ligger der 3-4 stykker som har nogle år på bagen, og aldrig har æret brugt til andet end test - bl.a. bear hunt, men de er fyldt med fejl, så de er igang med at undersøge om det kan betale sig at fixe dem, eller om de skal starte fra bunden

Klimatossen

Aktivt medlem
Jeg synes at det kunne være en super forbedring, hvis man kan se hvornår man kan afslutte de opgave man har gang i og især de dage man ikke kan afslutte dem. Jeg har nogle opgaver som bare mangler at bliver afsluttet, men jeg kan ikke huske hvornår de kan afsluttet. Hvis der er opgaver som man ikke kan afsluttes under det event vi har nu, men først om et år, kunne man jo lige så godt fjerne dem, så man kan ha andre opgaver.

jytzen

Medlem
Jeg synes at det kunne være en super forbedring, hvis man kan se hvornår man kan afslutte de opgave man har gang i og især de dage man ikke kan afslutte dem. Jeg har nogle opgaver som bare mangler at bliver afsluttet, men jeg kan ikke huske hvornår de kan afsluttet. Hvis der er opgaver som man ikke kan afsluttes under det event vi har nu, men først om et år, kunne man jo lige så godt fjerne dem, så man kan ha andre opgaver.
Det har jeg også tænkt på, rigtig god ide, jeg havde en del hængende fra sidste år, og de har jo selvsagt taget en masse plads fra aktuelle opgaver

The-Bulldog

Medlem
jeg VED godt at dette har været oppe og ringe, køre, vende og dreje flere gange end jeg efterhånden har lyst til at tænke over..
men de opg. som kræver vundet eventyr burde kunne løses ved at der kom bots ind i dem så man ikke sidder og triller tommelfingre flere timer, tit ender man med at sidde i kø i så mange timer at man faktisk falder i søvn :rolleyes: og hvis man så ikke falder i søvn så er der altid en eller anden som lige springer fra i sidste øjeblik :mad:
kunne der blive smidt bots ind i eventyr så ville mange have meget nemmere ved at løse den slags opgaver og komme videre..

MNNielsen

Team medlemmer
jeg VED godt at dette har været oppe og ringe, køre, vende og dreje flere gange end jeg efterhånden har lyst til at tænke over..
men de opg. som kræver vundet eventyr burde kunne løses ved at der kom bots ind i dem så man ikke sidder og triller tommelfingre flere timer, tit ender man med at sidde i kø i så mange timer at man faktisk falder i søvn :rolleyes: og hvis man så ikke falder i søvn så er der altid en eller anden som lige springer fra i sidste øjeblik :mad:
kunne der blive smidt bots ind i eventyr så ville mange have meget nemmere ved at løse den slags opgaver og komme videre..
nej det er ikke muligt - lige nu kommer botsne kun ind i spillet ved at jeg manuelt sidder og logger ind som hver enkelt og placerer dem i fortkamp, for at det skulle kunne gøres i eventyr skulle jeg sidde og holde øje med hver eneste eventyr og se om der var behov..... det kunne være godt hvis jeg kunne, men det har jeg simpelthen ikke mulighed for

MNNielsen

Team medlemmer
jeg sender det ind