Spillerforslag til ugerapporten til Innogames

Esmaralda

Aktivt medlem
Nu har vi lige haft klassisk begivenhed hvor vi løb rundt på prærien sammen med andre spillere fra hele verden :-)

Jeg tænker om der ikke kunne arbejdes lidt videre på den tanke.
Her tænker jeg at vi kunne lave en form for The West's VM i eventyr og fortkamp

Jeg forstiller mig at det skulle bygges op på samme måde som et almendeligt VM, først nogle kvalifikations runder, her går de bedste lande videre til de indledende kampe, så 1/8 1/4 simifinale og finale :)

Alle lande kan stille med et hold så kan bestå at spillere fra alle aktive verdner.
Der skulle så være en fast dag om ugen i en periode hvor der spilles enten eventyr eller fortkamp, der skal så åbnes for at vi på danske verdner kan spille mod dem fra fx Italien.

jytzen

Medlem
Nu har vi lige haft klassisk begivenhed hvor vi løb rundt på prærien sammen med andre spillere fra hele verden :)

Jeg tænker om der ikke kunne arbejdes lidt videre på den tanke.
Her tænker jeg at vi kunne lave en form for The West's VM i eventyr og fortkamp

Jeg forstiller mig at det skulle bygges op på samme måde som et almendeligt VM, først nogle kvalifikations runder, her går de bedste lande videre til de indledende kampe, så 1/8 1/4 simifinale og finale :)

Alle lande kan stille med et hold så kan bestå at spillere fra alle aktive verdner.
Der skulle så være en fast dag om ugen i en periode hvor der spilles enten eventyr eller fortkamp, der skal så åbnes for at vi på danske verdner kan spille mod dem fra fx Italien.
Det er ikke så længe siden vi havde VM i FK på eventserveren, men det skal du ikke ønske dig, de få danskere som var med blev i den grad frosset ud af de "store" deltagere, det var meget langt fra en god oplevelse :-( (Endda så slemt at MNN skældte ud rundt om i verden på vores vegne)

jytzen

Medlem
Det ville være rigtig dejligt hvis udbuddet i Union Pacific shop blev niveau-tilpasset lidt, altså det er meget usandsynligt at jeg ville købe moderne klude, rådden bue og gult nittebælte, og regner man gennemsnitslevel ud på de ting som udbydes så er de altid MEGET lavere end i hvert fald mit level

The-Bulldog

Medlem
jeg ville nu gerne ønske at der var noget mere samarbejde :)
især når vi har et event hvor man skal sende ting som f.eks. blomster, hjerter eller æg til hinanden .. for der er virkelig mange som heller vil modtage end sende tilbage, derfor burde man få det antal blomster, hjerter eller æg tilbage som folk ikke sender igen inden for 24 timer :rolleyes:

for ja, det er da meget muligt at det er sjovt at være den første og bedste i et spil, men når vores server efterhånden er mere tyndslidt en brugt plastik på Roskilde Festivalen så er det en god ide med noget samarbejde ?!

The-Bulldog

Medlem
På en eller anden måde så synes jeg faktisk at folk som vælger at angribe et fort men ikke selv møder op burde modtage strafpoint - for når jeg ser det og hvem der stiller op til forsvar af det angribende fort, så er der faktisk alligevel mange som vælger at skifte til FK-tøj i den tro at der vil være en kamp, men hvor flere af dem så bare må indse at den kamp som de havde stillet om til svare til at spise en hamburger uden tilbehør på McDonalds :eek:

Klimatossen

Aktivt medlem
På en eller anden måde så synes jeg faktisk at folk som vælger at angribe et fort men ikke selv møder op burde modtage strafpoint - for når jeg ser det og hvem der stiller op til forsvar af det angribende fort, så er der faktisk alligevel mange som vælger at skifte til FK-tøj i den tro at der vil være en kamp, men hvor flere af dem så bare må indse at den kamp som de havde stillet om til svare til at spise en hamburger uden tilbehør på McDonalds :eek:
Altså, hvis folk ikke vil fordele sig, så kommer der jo heller ikke en lige kampe ud af det. Hvis nogle vil ha et fort, så skal man også være klar til at forsvare det ellers skal bare lade modstandet tage det og så tage det tilbage bagefter. Har du flere first world war probelms?

jytzen

Medlem
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at priser vejledende priser på håndværksting bliver rettet til de reelle beløb, som det er nu skal man som håndværker se sig godt for og tælle efter for ikke at tabe penge, forstår ikke lige hensigten med det :-(
Og det er så ikke blevet ændret - nu er jeg ved at lave smør, der skal bruges 1 mælk som koster 15, og efter "timers kværnen" når det endelig er smør så er prisen 10 - og ja, jeg ved godt det er småpenge, men i andre tilfælde løber det op og uanset, så giver det ingen mening

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
jeg har sendt det ind et par gange, og tilføjer det igen :-) de rider heller ikke altid samme dag som de sadler i tyskland, eller samme dag de får 'skødet på hesten' ;-)

Klimatossen

Aktivt medlem
Undskyld! Du hader nok de her spørgsmål, men hvordan ser det ud med merger, bliver det i år?! Gider du fortælles os hvad status hver mdr, så vi ikke behøver at spørge til det?

MNNielsen

Team medlemmer
Det jeg har fået afvide er at de 'er nået så langt' at de har styr på det meste af de interstitials (banner beskeder) i spillet, hvor folk nu selv kan vælge sprog, de har også nogen lunde styr på support delen, men den del med opgavernes sprog volder dem nogle problemer, og det bliver pt kørt slavisk igennem på en lukket testserver - De siger det skulle blive i løbet af sensommeren...... men pas, de sagde også at det blev sidste år, og året før. Men jeg hænger troligt fast i deres struber og venter på at de giver sig ;-)
Jeg skal prøve at huske at lave statusser :-)

Klimatossen

Aktivt medlem
Jeg synes det kunne være fedt, hvis man kunne sætte noget på marked og så var det kun den ønsket person, som kan se og købe det. Der er jo altid folk der ikke respekter den gule seddel man kan sætte på. Hvad skal de være der for, når der ikke er nogle konsekvenser for dem som er ligeglad?! Dette er formodenlig ikke et nyt forslag, men ikke desto mindre vil det være fantastisk at få gennemført. Så langfingeret nasserøverne ikke kan gøre som de plejer!

The-Bulldog

Medlem
Hvordan er udsigten egentlig for om der kommer flere lvl herinde i spillet ? synes det er lidt trist at det er gået i stå efter vi er nået til lvl 150 :tumbleweed:

jeg er selv mere eller mindre gået i stå med spillet.. for jeg har mest de daglige opgaver at lave og tjene lidt ekstra bonds på det show.. men det er altså ikke lige så sjovt som det måske var en gang for nogle år siden :blink: kunne være sjovt hvis de "hængelåse" man kan se rundt omkring på prærien blev låst op igen og der kom nye arbejdsgiver til- både der og i saloonen i stedet for tomme stole :whistle:

MNNielsen

Team medlemmer
Hvordan er udsigten egentlig for om der kommer flere lvl herinde i spillet ? synes det er lidt trist at det er gået i stå efter vi er nået til lvl 150 :tumbleweed:

jeg er selv mere eller mindre gået i stå med spillet.. for jeg har mest de daglige opgaver at lave og tjene lidt ekstra bonds på det show.. men det er altså ikke lige så sjovt som det måske var en gang for nogle år siden :blink: kunne være sjovt hvis de "hængelåse" man kan se rundt omkring på prærien blev låst op igen og der kom nye arbejdsgiver til- både der og i saloonen i stedet for tomme stole :whistle:
Det bliver der arbejdet på fra centralt sted, så det skal nok komme 8-)

The-Bulldog

Medlem
så giver jeg en vaffelis med en flødebolle på toppen af kransekagen :dastardly:
men rart at se at der sker noget i kulissen så tæppet ikke ender med at gå ned og showet må stioppe forestillingen :lol:

pernall

Moderator
Team medlemmer
Der skulle uddeles straf for at snakke om is, når det er så varmt og jeg ikke har nogen is... :tumbleweed:
men bliver spændende hvad der sker med det hele.... :D