Spillerforslag til ugerapporten til Innogames

MNNielsen

Community Manager The WestDK
Team medlemmer
Når man går gennem duellisten med spillere, så oplever man, at de samme spillere kan dukke op på flere "sider" fx SpillerX er både på s. 1 og 3. Det er en smuullle irriterende :-)
jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at få det lavet 8-)

The-bulldogDK

Aktivt medlem
der er mange af de foalyer som nærmest er umulige at besejre i en duel efter at i har opgraderet deres tøj og våben.

jeg har personligt meget få chancer for at vinde en duel mod dem - og mange af dem er kun i lvl 150 synes de burde sættes op til omk. lvl 220 og uden deres fuldt opgraderet våben - det er i forvejen ganske besværligt at besejre en foaly som har sættet fra Thomas i lvl 2 og det samme gælder våben, hvis man ikke selv har de samme våben er man sikret en plads i sengen :tumbleweed:

Klimatossen

Moderator
Team medlemmer
der er mange af de foalyer som nærmest er umulige at besejre i en duel efter at i har opgraderet deres tøj og våben.

jeg har personligt meget få chancer for at vinde en duel mod dem - og mange af dem er kun i lvl 150 synes de burde sættes op til omk. lvl 220 og uden deres fuldt opgraderet våben - det er i forvejen ganske besværligt at besejre en foaly som har sættet fra Thomas i lvl 2 og det samme gælder våben, hvis man ikke selv har de samme våben er man sikret en plads i sengen :tumbleweed:
Foalyerne er jo ikke ment som en primær duel modstander og ikke nogle der er beregnet til at folk kan få deres præstation ved at duel dem. Det er mening at I skal duel andre spiller og ikke foalyerne... Derfor skal foalyerne ikke være fornemme at vinde over i duel, når de kom op i lvl... Som jeg har forstået det, så er foalyerne kun duelbare for at folk kan løse opgave hvor man skal ha en chance for at vinde over en anden modstander. Hvis du har kæmpet dit duel niveau op, så kan du jo godt vinde over nogle modstanderne og har derfor med ikke brug for at duel foalyer...

The-bulldogDK

Aktivt medlem
det kan du på en måde have ret i Klima ;:)
men nu er det bare sådan at vi er flere herinde som nærmest kun har foaly at skyde efter.. enten har mange valgt at melde sig ud af byen og ellers har de forladt spillet af andre årsager.
derfor har vi faktisk kun foaly at skyde på når det kommer til de nye præsentationer inden for duel området.

Klimatossen

Moderator
Team medlemmer
Hør her Bull, hvis I kun har foalyer at skyde på, så kan i jo vente med de præstationer til samme lægningen kommer. Så kan i kommer videre med de præstationer til den tid... Ellers må I jo fordele jer i forskellige byer og dueller hinanden. Det er jo det er der meningen med de præstationer!

pernall

Moderator
Team medlemmer
det kan du på en måde have ret i Klima ;:)
men nu er det bare sådan at vi er flere herinde som nærmest kun har foaly at skyde efter.. enten har mange valgt at melde sig ud af byen og ellers har de forladt spillet af andre årsager.
derfor har vi faktisk kun foaly at skyde på når det kommer til de nye præsentationer inden for duel området.
Foalyerne er et helt unikt tilbud til de danske spillere. Intet andet marked har foalyer, som vi har. Det har aldrig været meningen at de skulle kunne duelleres, det var et tilbud vi besluttede os for at give alle spillere, så der var mulighed for alle niveauer at finde nogen af duellere. Det er aldrig ment som primær duel kilde og det ved du også godt :)
Alternativet er at de bliver fjernet helt igen allesammen og man ikke kan duellere dem længere. Der skulle gerne være nogle foalyer til alle, så man har mulighed for at finde en at duellere til fx at løse en opgave. Og til de foalyer der slår lidt fra sig, det er der vist ingen der dør af. Det behøver jo ikke være alt for meget nikkedukke over dem.
Foalyerne bliver som de er, med mindre der er stemning for at vi fuldstændig fjerner mulighedn for at duellere dem i det hele taget, for så må vi jo i gang med det :)

The-bulldogDK

Aktivt medlem
til de forskellige event havde det nu været rart hvis man et eller andet sted kunne se en optælling over hvor mange man manglede, tænker lidt i den bane at hvis man f.eks. som nu skal samle 100 tasker med dokumenter - at der var et sted som sagde at du "mangler nu f.eks. 40" istedet for at man skulle afvente at den præsentation kom med "du har fundet alle 100 tasker med sjælende dokumenter" - så havde hver spiller en mulighed for at danne sig et overblik over hvor mange man mangler for at finde dem alle sammen, for vi åbner jo en del for at komme til selve opg. :whistle:

Esmaralda

Aktivt medlem
jeg savner også en nedtælling på eventet, så vi kan se hvor længe der er tilbage af et event. så vi husker at få brugt vores guldmønter og gyldne kløver.Jeg synes at det er surt at samle sammen til en bestemt genstand, og så udløber eventet lige før jeg får købt det, så kunne jeg evt have købt noget andet eller måske nået at løse et par andre opgaver så jeg havde råd til det.

Der er jo en nedtælling på hvor længe tivoliet er her, så hvorfor ikke ikke på et event.

MNNielsen

Team medlemmer
det med taskerne kan man se under præstationer -> begivenhed -> navnet på begivenheden
tiden kan man se i opgaverne, under timeglasset i øverste højre hjørne

MNNielsen

Team medlemmer
inde under selve opgaven er der enten en trekant eller et timeglas som viser sluttidspunktet

The-bulldogDK

Aktivt medlem
havde nu alligevel været sjovt hvis man kunne få lov at vælge om herinde.. hvis man nu f.eks. havde været eventyrer i et stykke tid og man gerne ville prøve at være noget andet :)
men det kræver vist bare at man sletter sin pers. herinde og starter fra bunden af :tumbleweed:

MNNielsen

Team medlemmer
1) Bæltet Hviderussisk bælte bør korrekt hedde Belarussisk bælte.

2) I bør fjerne det Russiske bælte fra shoppen.
det hedder nu hviderusland her, da det kom i shoppen før marts 2021 - det er blevet vurderet at det ikke skal ændres ;-) og det er besluttet på højeste plan at vi ikke fjerner det russiske bælte,

jytzen

Aktivt medlem
Jeg synes det er hjerteskærende at se en forholdvis lille ny spørge (da det var for sent) hvor man kunne bruge æggene henne - måske tager vi gamle somme tider lidt for meget for givet..... (igen) vil jeg foreslå at der blivet lavet en grundigere indføring i spillet - og ikke kun de officielle regler - for det er altså kun få af dem som spørger selv..... de ved vel heller ikke hvad de skal spørge om.......

MNNielsen

Team medlemmer
Jeg synes det er hjerteskærende at se en forholdvis lille ny spørge (da det var for sent) hvor man kunne bruge æggene henne - måske tager vi gamle somme tider lidt for meget for givet..... (igen) vil jeg foreslå at der blivet lavet en grundigere indføring i spillet - og ikke kun de officielle regler - for det er altså kun få af dem som spørger selv..... de ved vel heller ikke hvad de skal spørge om.......
jeg kan kun være enig