jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at få det lavetNår man går gennem duellisten med spillere, så oplever man, at de samme spillere kan dukke op på flere "sider" fx SpillerX er både på s. 1 og 3. Det er en smuullle irriterende :-)
jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at få det lavetNår man går gennem duellisten med spillere, så oplever man, at de samme spillere kan dukke op på flere "sider" fx SpillerX er både på s. 1 og 3. Det er en smuullle irriterende :-)
Foalyerne er jo ikke ment som en primær duel modstander og ikke nogle der er beregnet til at folk kan få deres præstation ved at duel dem. Det er mening at I skal duel andre spiller og ikke foalyerne... Derfor skal foalyerne ikke være fornemme at vinde over i duel, når de kom op i lvl... Som jeg har forstået det, så er foalyerne kun duelbare for at folk kan løse opgave hvor man skal ha en chance for at vinde over en anden modstander. Hvis du har kæmpet dit duel niveau op, så kan du jo godt vinde over nogle modstanderne og har derfor med ikke brug for at duel foalyer...der er mange af de foalyer som nærmest er umulige at besejre i en duel efter at i har opgraderet deres tøj og våben.
jeg har personligt meget få chancer for at vinde en duel mod dem - og mange af dem er kun i lvl 150 synes de burde sættes op til omk. lvl 220 og uden deres fuldt opgraderet våben - det er i forvejen ganske besværligt at besejre en foaly som har sættet fra Thomas i lvl 2 og det samme gælder våben, hvis man ikke selv har de samme våben er man sikret en plads i sengen![]()
Foalyerne er et helt unikt tilbud til de danske spillere. Intet andet marked har foalyer, som vi har. Det har aldrig været meningen at de skulle kunne duelleres, det var et tilbud vi besluttede os for at give alle spillere, så der var mulighed for alle niveauer at finde nogen af duellere. Det er aldrig ment som primær duel kilde og det ved du også godtdet kan du på en måde have ret i Klima ;
men nu er det bare sådan at vi er flere herinde som nærmest kun har foaly at skyde efter.. enten har mange valgt at melde sig ud af byen og ellers har de forladt spillet af andre årsager.
derfor har vi faktisk kun foaly at skyde på når det kommer til de nye præsentationer inden for duel området.
Jeg kan ikke se noget timeglas på min skærm....!det med taskerne kan man se under præstationer -> begivenhed -> navnet på begivenheden
tiden kan man se i opgaverne, under timeglasset i øverste højre hjørne
det hedder nu hviderusland her, da det kom i shoppen før marts 2021 - det er blevet vurderet at det ikke skal ændres ;-) og det er besluttet på højeste plan at vi ikke fjerner det russiske bælte,1) Bæltet Hviderussisk bælte bør korrekt hedde Belarussisk bælte.
2) I bør fjerne det Russiske bælte fra shoppen.
jeg kan kun være enigJeg synes det er hjerteskærende at se en forholdvis lille ny spørge (da det var for sent) hvor man kunne bruge æggene henne - måske tager vi gamle somme tider lidt for meget for givet..... (igen) vil jeg foreslå at der blivet lavet en grundigere indføring i spillet - og ikke kun de officielle regler - for det er altså kun få af dem som spørger selv..... de ved vel heller ikke hvad de skal spørge om.......