The West fylder 8!

DeletedUser338

Guest
Howdy cowgirls og cowboys,

Først vil vi gerne undskylde den sene start på vores fødselsdag. Men ventetiden er endelig overstået! Se hvad vi har forberedt til jer:

Fødselsdagopgave:
Til alle jer, der godt kan lide opgaver, så er her en speciel opgavesekvens til jer. Opgaverne er tilgængelige fra i dag.

Forøget energipoint-bonus:
Fra tirsdag, d.3. maj, til mandag, d.9. maj, vil du være i stand til at hente en gratis gave, i form af en bønne og bacon suppe. Dette er en gave fra os til jer! Denne genstand giver, når indtaget, bonus til helbreds-, energi-, motivations- og energipoint. Genstande er aktiv i 48 timer og effekterne kan fornys hver 9. time.

birthday2016_consumable.png

Glem ikke vores videokonkurrence, som kan findes her.

Tak fordi i spiller, og sørger for at holde gang i The West! Efterlad gerne en kommentar om vores fødselsdagsevent. Endnu engang tak!

Med venlig hilsen
Jeres The West Team

DeletedUser925

Guest
Ros herfra til opgaven. Den får folk til at deltage lidt i de mere sociale dele af spillet. Vi havde en kanon fortkamp i går på v6 med 20 spillere på hver side.

Meget mere af det tak :)

Hvad med en gentagelig opgave en gang om ugen med en ordentlig belønning. Jeg tænker 10- 20 bonds hvor man skal deltage i en fortkamp ?

Jeg er også glad for det liv opgaven giver og en periodisk opgave kunne være en fin idé- Dog må jeg endnu engang sige, at jeg mener der skal gøres noget ved problematikken med de eventyr. Du ANER ikke hvor lang tid du risikerer kø - på de danske servere er 6 spillere samtidigt faktisk mange. Derudover, så skal man være hurtigere end lyset for at trykke KLAR når bjælken kommer - altså, når du har stillet dig i kø, så kan du ikke gå på toilettet eller andre ting, da du skal være hurtig på knappen. Lav det om, det holder ikke :blink: